Ga naar inhoud

CdAB 84 [LXXXIV] VANDAAG IS ROOD


Geel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 821
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Ik heb één link van die gast gepost? Dan ben ik opeens gelijk een bloedzuiger? Ik had het idee dat jij net zo lekker bezig was als Doggy, maar misschien klopt dat niet, ik heb niet alles teruggelezen. En nogmaals, ik veroordeel het gedrag (wat in mijn ogen vergeleken kan worden met de levensstijl van een bloedzuiger), niet per se degenen die dit gedrag vertonen, want ik weet hoe makkelijk het is om erin te vervallen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Niet doen meneer Jas. Ik was gewoon aan het testen of er daadwerkelijk een toleranter mod-beleid was, aangezien er iemand na z'n laatste waarschuwing nog steeds doorgaat en niet gebanned wordt. Daarnaast zeg ik toch niks raars, als ik Pluto een dwergplaneet noem krijg ik toch ook geen waarschuwing?

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich stoor ik me niet meer aan de meeste posts waar ik normaliter aids van kreeg, dat is dan wel weer positief. Daarnaast denk ik niet dat het een troll is. Hij heeft gewoon de hersencapaciteit niet voor het vormen van een deugelijke post. Dus dat probeert hij te verbergen door nog debieler te doen dan dat ie al is. Gewoon om een beeld gevormd te hebben.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...