Ga naar inhoud

CdAB 84 [LXXXIV] VANDAAG IS ROOD


Geel

Aanbevolen berichten

Ik zal het maar even opnemen voor doggy. (hier maken we geen gebruik van, kut mongool) Hier en op het internet worden heel veel afbeeldingen gepost van rare mensen. Ze zijn een beetje te dik, een beetje te lelijk of een beetje een te grote mongool. Dit gebeurd o a. door ondergetekende. Het enige verschil is dat het plaatje van doggy van fb komt en daarom het opeens erg is. (:s) Heel veel van de mensen die op het internet belachelijk worden gemaakt, door bijvoorbeeld heel reddit etc. Kiezen er zelf niet voor om belachelijk gemaakt te worden, ze worden vaak door iemand anders op een foto gezet. deze mensen kiezen er zelf voor om deze foto te openbaren aan de gehele wereld. Ik vind het dan niet nodig om het voor deze mensen op te nemen. Ze zijn zelf kennelijk te achterlijk om te zien dat ze complete mongolen zijn, daar ga ik het niet voor op nemen. Het hele gedachte goed dat je het voor deze mensen moet opnemen doet mij een beetje te links aan. Verder is het best hypocriet omdat, zoals ik al zei, iedereen op het internet belachelijk wordt gemaakt, ook hier, en dan kraait er geen haan naar. Op één haan na echter een dat is ArendJan. Hij is de enige die al een paar keer heeft aangegeven dat hij het niet vindt kunnen om onbekende mensen zo te openbaren op de pumminity. Hij is de enige in mijn ogen daarom ook die niet hypocriet bezig is. (steek die maar in je reet aj) Tl;dr

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 821
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gaat erom dat die facebook kutmongool doet waar hij gelukkig van wordt en niemand ermee lastig valt. De enige reden waarom hij nu belachelijk gemaakt wordt is omdat hij lelijk en/of dik is en dat vind ik persoonlijk geen reden om iemand belachelijk te maken. Als hij nou op pu.nl een kutmongool aan het wezen was, was het een ander verhaal. DIKKE BMW mevrouw is overigens wel gewoon een kuttokkie.

:classic_cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee nee nee nee. Dikke bmw mevrouw zocht naar mijn mening het publiek niet op naar kwam op voor haar rechten van haar zelf wn haar medeburgers. hier werd ze vervolgens belachelijk om gemaakt en dit was volgens jullie geen probleem. (?) Toen ze later bij pauw zat zocht ze wel doelbewust de publiciteit op ik snap dat je daarna wat minder moeite had om haar belachelijk te maken. Die dikke jost hieronder maakt zichzelf doelbewust publiek door zulke vage dingen op fb te posten. Ook al wil hij misschien niet zo'n groot publiek bereiken. Als Hilda een paar weken geleden mocht van jullie moraalbesef(voordat ze bij pauw ging zitten), dan mag dit zeker..

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...