stiffmeister Geplaatst: 6 november 2015 Delen Geplaatst: 6 november 2015 oksagloper Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 6 november 2015 Delen Geplaatst: 6 november 2015 Ik heb hem eindelijk ook maar eens ingevuld. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 6 november 2015 Delen Geplaatst: 6 november 2015 Alstublieft. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 Grappig hoe ik bij beste nieuwkomer 6x sta terwijl ik al 5,5 jaar op de site zit :3 Thanks guys xoxo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 Enzevil, Doornroosje, Ricky, Niel, OrangeMic Ik voel me wel een beetje beledigd :x Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 Alsnog stem op mij voor koekjes. En fallout Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 Misschien zegt dat iets over je gedrag. :) Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 Hmm, leg eens uit hoe dat met mijn gedrag te maken heeft? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 Je taalgebruik (pl0x, tho, xbone, 49 fps, pcmasterrace, jeej games jeeeej) neigt een beetje naar doggy en dat is een nieuwkomer. Maar het zou ook kunnen komen omdat je je niet profileert. Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 Ik sta ook een paar keer tussen Beste Nieuwkomer. Hoe verklaar je dat, Jas? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 Ik heb nog nooit een van die worden gebruikt jas :)(ookal heb ik pcmr plaatje) Ben je nieuw hier? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 Jas staat er zelf ook tussen, bij mij is het waarschijnlijk omdat ik vroeger actief was, toen een tijdje alleen maar op de frontpage zat en toen een half jaar-jaar niet actief meer ben geweest, en nu weer wel. Dus toen ik eerst nog echt actief was zaten veel mensen hier nog niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 AJ, Saeglopur en Orange zijn stiekem verliefd op je en willen een bedankje in natura, als tegenprestatie dat ze op je gestemd hebben. Quote Ik keur deze handtekening goed. Â Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 Dan zal ik Orange helaas moeten teleurstellen. Ik ben homoseksueel, voor de duidelijkheid 'haha' Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 Ik plaats gewoon graag users een game-freak hokje; helemaal fan van alle nieuwe games, alle game-termen en titels afkorten zodat niemand het meer begrijpt, enorme collectie games hebben en fan van alle PU-redacteuren zijn of überhaupt weten wie het zijn. Door je ava en nietszeggende posts heb ik nog geen behoefte gehad om je (deels) uit het hokje te halen, maar het is nooit te laat. :) Quote Ik keur deze handtekening goed.  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 Idd was even vergeten dat jouw posts veel zeggen. Hoef ook niet uit dat hokje gehaald te worden. Tis niet dat iemand iets geeft om jou of je hokjes. Achja je moet wat doen als je verder weinig aan je leven hebt. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 Knap je dat je zoveel drogredenen in een post kan stoppen :). Heb het even voor je opgezocht: Ad-homoniem, tu quoque, Ad populum en Argumentum ad ignorantiam. Lief hè? Quote Ik keur deze handtekening goed.  Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 Dankje xoxo Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 Nouja ik kende je voorheen alleen van het krachtpatsers-topic maar sinds kort zit je ook in de CdAB en iedereen weet dat dat dé club voor coole mensen is, dus vandaar mijn stem op jou. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 >Heb het even voor je opgezocht: Ad-homoniem, tu quoque, Ad populum en Argumentum ad ignorantiam. Lief hè? http://replygif.net/i/1118.gif Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 > maar sinds kort zit je ook in de CdAB en iedereen weet dat dat dé club voor coole mensen is Huh, maar waarom zit jij er dan bij? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 @roosje hoor ik eindelijk bij de coole kids Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 Das gemeen dunne Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 Levy heeft bij beste ban LekkerViben gezet... HAHAHAHA Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hellraidermike Geplaatst: 7 november 2015 Delen Geplaatst: 7 november 2015 Oh cool ik heb al 2 keer de sterfaward. Please stem meer voor mij PLEASE ik wie die graag winnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.