ToastIsMyName Geplaatst: 8 november 2015 Delen Geplaatst: 8 november 2015 Ongeacht hoe mongolisch die persoon is, heeft hij wel een beetje gelijk aan gezien zijn voormalige account "Kees112" gebanned is voordat hij Viben aanmaakte en dat renamede Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JVDV013 Geplaatst: 8 november 2015 Delen Geplaatst: 8 november 2015 Ik ga wel voor de downie award Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dohdoh Geplaatst: 8 november 2015 Delen Geplaatst: 8 november 2015 Bring it on! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JVDV013 Geplaatst: 8 november 2015 Delen Geplaatst: 8 november 2015 even snel wat nepaccounts aanmaken dan kan ik daarmee op mezelf stemmen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 november 2015 Delen Geplaatst: 8 november 2015 Wanneer gaat de finaleronde van start? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 8 november 2015 Delen Geplaatst: 8 november 2015 Wie is jurre013? Waarom heeft hij mij genomineerd voor illiteraire user award? Waarom ben ik meerdere keren genomineerd voor meest illiteraire user award? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JVDV013 Geplaatst: 8 november 2015 Delen Geplaatst: 8 november 2015 je produceert gewoon mooie zinnen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 8 november 2015 Delen Geplaatst: 8 november 2015 De finaleronde zal ik gaan fixen als er niet echt meer stemmen bij komen. Aangezien het gros van de bekende rukkers gestemd heeft zal dat komende week ergens zijn. Als er categori"en zijn waarbij 1 persoon 2 stemmen heeft, en de rest allemaal verdeeld is over personen met 1 stem, dan neem ik die niet mee naar de finaleronde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 8 november 2015 Delen Geplaatst: 8 november 2015 >Viben is heeft Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 9 november 2015 Delen Geplaatst: 9 november 2015 Nieuw als in recent op het gastenboek en de CdAB. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 9 november 2015 Delen Geplaatst: 9 november 2015 Stem op mij voor gratis kip. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 9 november 2015 Delen Geplaatst: 9 november 2015 Like! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 9 november 2015 Delen Geplaatst: 9 november 2015 Als iemand nog inspiratie nodig heeft voor de categorie "beste parodietopic": http://www.pu.nl/profiles/saeglopur/discussies/ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 9 november 2015 Delen Geplaatst: 9 november 2015 Dat had ik kunnen linken, maar toen bedacht ik me dat kwaliteit beter is dan kwantiteit. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 9 november 2015 Delen Geplaatst: 9 november 2015 Sekstopic! :). Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 9 november 2015 Delen Geplaatst: 9 november 2015 Nee Mike, we laten je leven en lijden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MiniBois Geplaatst: 12 november 2015 Delen Geplaatst: 12 november 2015 Dus, wanneer komt de finale ronde? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SteveTijpels Geplaatst: 12 november 2015 Delen Geplaatst: 12 november 2015 Maken beginners zoals ik ook kans? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 12 november 2015 Delen Geplaatst: 12 november 2015 Nee, optiefen, gauw! Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 13 november 2015 Delen Geplaatst: 13 november 2015 Alleen als je op mij stemt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 15 november 2015 Delen Geplaatst: 15 november 2015 >Oh en graag. Je parodietopics worden steeds minder leuk en je plek op pu.nl is niet meer nodig. Gaaf, iemand zei dit ooit tegen me in één van mijn topics. Ik denk dat hij de aankomst van Jort voorspelde. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.