Ga naar inhoud

CDAB 87 [LXXXVII] In de ban van moslimstaat en neusformaat


Saeglopur

Aanbevolen berichten

Ik vermeldde er expliciet bij dat dat de indruk is die ik van hem krijg, zodat ik geen reactie als deze zou krijgen, en toch ga je ervoor. Oké, als ik het woord indruk gebruik, dan wil ik daarmee laten blijken dat ik de persoon in kwestie inderdaad niet ken. Door de houding die hij zichzelf echter geeft in allerhande media, is er een die mij ontzettend tegenstaat. Vandaar lijkt die persoon mij dus een klootzak.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

>Dus uit interviews kan jij bepalen of iemand een klootzak is of niet. Ja. Hier een kleine selectie uitspraken van Kanye West over Kanye west: >I liberate minds with my music. That's more important than liberating a few people from apartheid or whatever. >I will go down as the voice of this generation, of this decade, I will be the loudest voice. >I am Warhol. I am the No. 1 most impactful artist of our generation. I am Shakespeare in the flesh. >I feel like I'm too busy writing history to read it. >If I was just a fan of music, I would think that I was the number one artist in the world. >I don't even listen to rap. My apartment is too nice to listen to rap in. >Sometimes people write novels and they just be so wordy and so self-absorbed. >Man, I'm the No. 1 living and breathing rock star. I am Axl Rose; I am Jim Morrison; I am Jimi Hendrix. >I still think I am the greatest. >I think I do myself a disservice by comparing myself to Steve Jobs and Walt Disney and human beings that we've seen before. It should be more like Willy Wonka... and welcome to my chocolate factory. >I am God's vessel. But my greatest pain in life is that I will never be able to see myself perform live.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Zonde van mijn respect dus; ik vind dat een nogal onbenullige reden om mensen te gaan respecteren. Ik heb zelf nooit een instrument leren bespelen, dus daar ligt het misschien aan. Alsnog vind ik het absoluut niet onbenullig dat mensen talloze uren van hun leven opofferen om hun vaardigheden met een bepaald instrument te verbeteren. Ze hadden net zo goed vlogs kunnen maken in die tijd, dat was veel makkelijker geweest.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Men bedoelt met talent vaak iets wat andere niet zomaar op een bepaald niveau kunnen. Dus de juiste motoriek of stembanden hebben en dat naar behoren gebruiken is wat men ziet als talent, niet iedereen beschikt over de juiste dingen en iedereen weet hoe ze zo iets naar behoren en tot het maximale kunnen gebruiken. Dat jij mij een debiel noemt vind ik nogal schattig, zegt mij al meer dan genoeg.

 

 

123.gif74452306_badass.gif.5b282fc17e3bc7181df1f61ace1ce8b5.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vloggen is een vet zwaar beroep. De meeste mensen die haten op kanalen als Enzo Knol en StukTV hebben ontzettend weinig van hun leuke prankvideos gezien, en praten gewoon anderen na. Kuddeschapen, zoals Jort het zo mooi verwoordde. Ik heb weinig respect voor Enzo als persoon, en het grootste gedeelte van de StukTV viddies vind ik compleet kut. Maar ik respecteer beiden als youtubers, aangezien ze gewoon doen waar ze een passie voor hebben.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Dus de juiste motoriek of stembanden hebben en dat naar behoren gebruiken is wat men ziet als talent, niet iedereen beschikt over de juiste dingen en iedereen weet hoe ze zo iets naar behoren en tot het maximale kunnen gebruiken. Ja dat is dus het grappige. Iedereen kan het! Lees je wel wat ik zeg? Debiel

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Door de houding die hij zichzelf echter geeft in allerhande media, is er een die mij ontzettend tegenstaat. Vandaar lijkt die persoon mij dus een klootzak. Ik had wel verwacht dat je zou inzien dat iemand, als Kanye bijvoorbeeld, tijdens zo'n irritant interview (misschien was het al de 3e die dag) prive heel anders is dan wanneer er weer zo'n kut camera voor hem staat. Tip voor de volgende keer; trek niet je conclusie uit interviews. Geld niet voor alleen voor jou maar voor heel veel mensen. Ronaldo wordt ook altijd zo bestempeld als arrogant etc. Ik vind het onterecht als mensen dat zeggen zolang je nog niet minimaal 3 weken met hem bent omgegaan. Je weet namelijk geen moer over die mensen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...