Ga naar inhoud

CDAB 87 [LXXXVII] In de ban van moslimstaat en neusformaat


Saeglopur

Aanbevolen berichten

Maar muzikaliteit is aangeboren en niet iedere kneus kan leren zingen/een instrument bespelen. Zo kan ik absoluut geen ritme houden en ben ik zo vals als een kraai. Ik kan vast wel wat leren maar zal nooit beter zijn dan middelmatig.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik had een hele reactie getypt maar deze TERING website heeft em niet verstuurd. Dus bij deze een korte samenvatting van mijn niet-verzonden reactie: Iedereen kan een instrument bespelen, mits goede training. Talent/aanleg kan er echter voor zorgen dat je de kneepjes van het vak sneller leert. Muzikale mensen kunnen (vaak) ook zelf componeren en hebben een bepaalde feeling, of soul, wanneer ze hun instrument bespelen. Dit laatste kan ik niet met wetenschappelijk bewijs onderbouwen, maar er is een duidelijk verschil tussen Jimi Hendrix die gitaar speelt en die ene achterlijke vriend die altijd ongevraagd op barbecues Wonderwall gaat zitten spelen.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ik vind het onterecht als mensen dat zeggen zolang je nog niet minimaal 3 weken met hem bent omgegaan. Je weet namelijk geen moer over die mensen. Nogmaals, daarom schreef ik dat het de indruk is die ik van hem heb. Een indruk klopt niet altijd, en het is aan Kanye om te bewijzen dat hij echt een hele lieve jongen is als hij het echt zo belangrijk vindt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat probeerde ik ook een klein beetje te zeggen met mijn reactie, daarom begrijp ik ook waarom rood bieber een talent noemt, omdat hij instrumenten kan bespelen en kan zingen terwijl het gros van de mensen daar te incapabel voor is.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zuiver zingen en noten halen heeft niks te maken met stembanden, maar alles met techniek. Als je dus goed (= altijd zuiver, toonvast, helder) kunt zingen, moet je daar zeker enige oefening in hebben gehad. Mooi is overigens ook maar subjectief. Dat gekrijs van Adele kan ik echt niet aanhoren, maar heel veel mensen vinden haar zang wel mooi. Ik kan wel zeggen dat ze een steengoede zangeres is, omdat ze de techniek goed beheerst en haar nummers best moeilijk zijn om te zingen (veel switches tussen hoog en laag, veel kracht vereist).

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Omdat hij een narcistische klootzak is, dat is tenminste de indruk die ik van hem krijg uit interviews en dergelijke. Ik begon even aan mezelf te twijfelen, dus ik heb even de originele quote opgesnord. Alsjeblieft. Ik probeer me nergens uit te lullen in deze discussie, jij negeert gewoon punten die ik heel duidelijk en meerdere malen maak.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, omdat je het echt niet begrijpt zal ik het je aan de hand van de originele comment nog één keer uitleggen. Het gaat dus om deze zin: >Omdat hij een narcistische klootzak is, dat is tenminste de indruk die ik van hem krijg uit interviews en dergelijke. Ik gebruik inderdaad het koppelwerkwoord is, dat heb je goed opgemerkt. Ik gebruik daarna echter het woord tenminste, wat aangeeft dat ik een voorwaarde stel aan de eerste stelling (namelijk dat Kanye een klootzak is). Volg je het nog? Oké dan, de voorwaarde die ik stelde is dat de eerste stelling een indruk van mij was die ik gevormd heb uit interviews en dergelijke. Het werkwoord dat is dus misschien beter had kinne gebruiken in plaats van 'is' is 'lijkt'. Aangezien ik echter aangaf dat het een indruk was die ik had nam ik aan dat het publiek van pu.nl slim genoeg zou zijn om door te hebben dat ik mijn mening verkondigde als feit, iets dat veel gebeurt in de Nederlandse taal. Meestal kijken mensen hier ook overheen, maar het lijkt mij dat het jou erg veel moeite kostte, dus daarvoor bied ik mijn excuses aan. Ik hoop wel dat het nu duidelijk is, kusjes!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...