PeterPost Geplaatst: 31 augustus 2016 Delen Geplaatst: 31 augustus 2016 Voor de geïnteresseerden: de Battlefield 1 open beta is nu te downloaden op de Xbox One! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
oliviervdberg Geplaatst: 31 augustus 2016 Delen Geplaatst: 31 augustus 2016 Doei Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 31 augustus 2016 Delen Geplaatst: 31 augustus 2016 Homo's Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 31 augustus 2016 Delen Geplaatst: 31 augustus 2016 Zwemmels Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 31 augustus 2016 Delen Geplaatst: 31 augustus 2016 Net 33 om 0 met 30k points. Groetjes Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 31 augustus 2016 Delen Geplaatst: 31 augustus 2016 Laat. op de PC al 2 dagen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Therockbrothers Geplaatst: 1 september 2016 Delen Geplaatst: 1 september 2016 M'n classen blijven maar lvl 0, terwijl ik al aardig wat gespeeld heb. Heeft iemand anders ook dit probleem? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ90 Geplaatst: 1 september 2016 Delen Geplaatst: 1 september 2016 Heb er over gelezen. Speel zelf op PS4 en heb het probleem gelukkig niet. Welk platform speel je? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JJ90 Geplaatst: 1 september 2016 Delen Geplaatst: 1 september 2016 Korte impressie: Toffe game, maar toch een iets minder toffe bèta. De wapens en voertuigen voelen fantastisch, maar de map is veel te chaotisch. Het nodigt teveel uit om te gaan campen, waardoor je uit alle hoeken wordt gesniped (door zowel snipers als medics). Tanks zijn wel een beetje overpowered en Rush is ongebalanceerd. In bijvoorbeeld BF3 en BC2 had je maps die speciaal ontworpen waren voor Rush. Hier is Rush op de conquest variant geplakt en dat werkt niet zo goed. Ik speel op PS4 en op conquest is de framerate in het dorpje echt ruk. Heb soms het gevoel dat deze halveert naar de 30 en die hapering en wisseling zorgt niet voor een goede ervaring. Heeft meer optimalisatie nodig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GoldenNGuN Geplaatst: 1 september 2016 Delen Geplaatst: 1 september 2016 Ik vind het echt heel vet. Ik heb sinds Bad Company al niet meer zo een plezier gehad in een BF game. Vooral de snipers voelen geweldig aan en dat in combinatie met een verrekijker maakt het nog vetter. De dogfights zijn nog steeds leuk (Vooral met twee man in één vliegtuig) en het is vet dat je keuze hebt uit verschillende soorten vliegtuigen met verschillende wapens en stats. Ik merk wel nog echt een onbalans tussen alle wapens en voertuigen. Tanks zijn bijvoorbeeld veel te sterk in gamemodes zoals rush. En de assault klasse voelde heel zwak aan vergeleken met de anderen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DGM Geplaatst: 1 september 2016 Delen Geplaatst: 1 september 2016 Raar. Ben al een aantal hogere kavels tegengekomen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DGM Geplaatst: 1 september 2016 Delen Geplaatst: 1 september 2016 ^PC versie Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DGM Geplaatst: 1 september 2016 Delen Geplaatst: 1 september 2016 *levels Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
berenboffer Geplaatst: 2 september 2016 Delen Geplaatst: 2 september 2016 Hier zijn wat beelden van de nieuwe map die aanstaande zondag wordt toegevoegd aan de beta: https://youtu.be/dQw4w9WgXcQ Toch een aangename verrassing van Dice! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter2k2 Geplaatst: 3 september 2016 Delen Geplaatst: 3 september 2016 "je geeft ook nooit op" Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pieter2k2 Geplaatst: 3 september 2016 Delen Geplaatst: 3 september 2016 is nog wel open beta, dus een hoop n00bs ten opzichte van "over een paar maanden" iig, dat is mijn ervaring in de zin dat mijn scores altijd hoger zijn tijdens de beta's :P Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
TvDalen Geplaatst: 4 september 2016 Delen Geplaatst: 4 september 2016 Best easy als je met een light tank speelt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 5 september 2016 Delen Geplaatst: 5 september 2016 Heavy* Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 5 september 2016 Delen Geplaatst: 5 september 2016 Tanks zijn overpowered! :-P Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 5 september 2016 Delen Geplaatst: 5 september 2016 Ja klopt, gisteren ook een potje 26-0 (38.000 punten) in een light tank. Die moeten ze echt aanpassen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GoldenNGuN Geplaatst: 5 september 2016 Delen Geplaatst: 5 september 2016 Ik normaal ook maar om de een of andere reden vind ik conquest nu echt veel leuker. Rush heeft nog teveel problemen met spawns en te kleine stukken map telkens. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 5 september 2016 Delen Geplaatst: 5 september 2016 Had vandaag iemand in mijn team met 74-0... Zat dik in de 80.000 punten, lol!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 5 september 2016 Delen Geplaatst: 5 september 2016 Vind 'conquest' nogal snel chaotisch worden waardoor ik vaak niet langer dan 30sec. in leven ben. ;-) Bij 'rush' kun je in feite maar een kant op, verdedigen of aanvallen, wat ik wel als fijner ervaar. Krijg hierdoor ook meer het gevoel alsof je aan de frontline zit zeg maar. ;-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Theitanic Geplaatst: 5 september 2016 Delen Geplaatst: 5 september 2016 40-0 Hier tanks zijn broken Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 5 september 2016 Delen Geplaatst: 5 september 2016 Vind de light-tank toch wel uit balans omdat je zo snel kunt manoeuvreren en rondkijken dat je eigenlijk alle gevaar tijdig ziet en kunt ontwijken. Mocht je wat schade oplopen rij je snel naar een veilige(re) positie repareert de handel en je bent klaar voor een volgende 'killstreak'.. Met de twee type kanonnen die de light-tank ter beschikking heeft sloop je werkelijk alles, ongeacht de afstand. Zelfs goed mikken is niet altijd van belang. Wil je de tank echter flink schade toe brengen, of nog beter volledig uitschakelen, moet het al van redelijk dichtbij gebeuren anders is het bijna niet te doen omdat de impact van de wapens op afstand veel te klein is. Tenminste zo ervaar ik het nu in een tank, af als ik jacht maak op een tank. Light-tank moet de dus zeker na gekeken worden, of we moeten al heel goede 'anti-tank' wapens kunnen gaan unlocken in de volledige versie van de game. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.