Ga naar inhoud

Battlefield 1 open beta


PeterPost

Aanbevolen berichten

De standaard uitrusting van de light tank is naar mijn mening ongebalanceerd. Je kunt met de cannister shell (de soort van shotgun) infanterie neerhalen op gigantische afstand. Persoonlijk ben ik niet blij met de "nieuwe" conquest modus. DICE heeft het erg casual proberen te maken doordat je nu geen tickets meer hebt maar een teller die oploopt in verhouding tot het aantal vlaggen dat je hebt. Een dood maakt dus helemaal niets meer uit, waardoor die spannende confrontaties op het einde van een ronde uitblijven. In Battlefield 4 of Battlefield 3 gebeurde het vaak dat je nog terug kon komen met een 150 - 300 ticket score door goed samen te werken en veel vijanden het loodje te laten leggen naast het veroveren van vlaggen. Dit nieuwe systeem heeft dit niet waardoor je vrijwel nooit meer gerevived hoeft te worden door medics. Zij worden er tenslotte toch niet meer door aangespoord. Als je fors achterstaat dan zul je het 95% van alle gevallen niet meer winnen. Dat is mijn grootste teleurstelling in de nieuwe Battlefield. Verder een puike game! Overigens moet ik wel zeggen dat het nieuwe systeem zorgt voor een grotere focus op het spelen van een objective. Toch vond ik het oude conquest systeem vele malen beter. Hopelijk verandert DICE dit nog.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kale-Sloopkogel dat viel me ook op totdat ik gisteren de game speelde. De tijd van de conquest modus was opgerekt naar 30 minuten waardoor de "300 punten" gehaald kon worden door het winnende team. Eerst lukte dat niet of nauwelijks door de tijd van 20 minuten. Ook zag ik in die potjes de armored train / Behemoth een stuk eerder! Door anti-tank mijnen een keer of drie op het spoor neer te leggen kreeg ik een sexy 1.000 punten voor het vernietigen van de trein.
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Zumpelvelder, daar ben ik het wel mee eens ja. Heb je wel eens de derde variant van de light tank geprobeerd? Die heeft een soort mortar die echt bizarre damage doet maar iets moeilijker te richten is. 2 schoten op andere light tanks en 3 op heavy tanks is genoeg om ze te slopen. En ook heeft ie een dikke mitrailleur waarmee infantry nog makkelijker te killen is dan met die canister shells. Oh ja, vergeet de 33 leven instant-repair niet die je om de zoveel tijd kan gebruiken. En ik hoop ook dat ze de oude manier van conquest er weer in stoppen, desnoods als andere gamemode. Al vermaak ik me ook prima met deze conquest.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...