Ga naar inhoud

Red Dead Redemption 2


quincy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 315
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wisten jullie dat Op Oled, zet je de HDR Brightness op het maximum. (500 nits, ofschoon ik niet zeker ben dat we het hier over nits hebben in tegenstelling tot het halve internet) De gerecommendeerde setting voor Oled Tv's is 300. Dat is veel te laag, aangezien we het hier over 'HDR-brightness' hebben en niet gewone brightness. (helderheid) Zet je HDR-tv-instelling in-game maar volle bak, daar je je HDR wil zien, want je hebt er tenslotte voor betaald.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Denk niet dat ik ooit een game aan zo een langzaam tempo heb gespeeld als deze. Ik heb voortdurend de drang om de wildernis in te gaan. Op zoek naar godverlaten plaatsen, genietend op mijn paard van het uitzicht. Jagen op de gevaarlijkste dieren voor de kick. Missies boeien me voor het moment weinig. Na The Witcher 3 de mooiste spelwereld van deze generatie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste impressie van online is niet bepaalt goed te noemen :( Ben in de singleplayer nu net in de epiloog beland. WAT. EEN. SP. De story is toch pas 80% dus nog een goed stuk te gaan. Total completion ook al rond de 70%, die was voor een groot deel hoger dan de story zelf. Hoe verder ik kom, hoe meer story ik ga spelen. Ondanks die nog niet te beste multiplayer misschien wel mijn favoriete franchise ooit. Terwijl ik GTA dan weer niet veel aan vindt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het spel nu ff een week laten liggen en moet zeggen dat het spel op mij helaas niet dezelfde impact heeft gehad als deel 1 (hopelijk op jullie wel), hoewel dat misschien meer over deel 1 zegt aangezien ik nog steeds wel een hoop lol met het spel heb gehad. Heb even een korte inventarisatie gemaakt, dus geniet van het epistel en laat gerust weten waar je het mee eens of oneens bent. +++De natuur Sterkste punt is gewoon op je paard klimmen en een windrichting kiezen. Je komt altijd wel iets tegen en sommige random encounters met dieren behoren tot mijn favoriete momenten (zeearend). +++ Side quests/wereld Hier ligt de echte lol van RDR. Ga vissen, vang een tijger, help je gang en overval een postkoets. De sidequests zijn heerlijk bitesized en leiden je lekker af terwijl je door de wereld reist. Een van de grootste prestaties van RDR is dat de wereld weids aanvoelt, maar dat je toch altijd bij iets interessants in de buurt bent; een verlaten boerderij, een gewonde jager of een racistische krantenverkoper, er is altijd iets of iemand om je heen om de wereld uit te diepen. ++ Karakters De (meeste) karakters lopen over van de charme. Hoewel het er wel wat veel zijn in het begin weet R* de meeste karakters wel interessante backstory te geven. Zelf vond ik de vrouwelijke karakters vaal leuker omdat deze vaak als stem van rede werden gebruikt tegenover de andere karakters die vaak speelbal van hun omgeving zijn of ietsje koekoek zijn(behalve Hosea). (1/3)
Link naar reactie
Delen op andere sites

--Upgrades Rdr2 kampt hierin wat mij betreft met dezelfde problemen als GTA V, je hebt of geen geld of al het geld. Er waren voor mij te weinig begeerlijke upgrades waarvoor ik wilde sparen/levelen etc. De challenges zijn gewoon ronduit saai, en na één fatsoenlijke heist kun je de meeste wapens wel kopen. De craftable charms was ik halverwege al vrijwel vergeten en de game is toch makkelijk genoeg om uit te spelen zonder die hulpstukken. Het terugbrengen van huiden naar je kamp voor upgrades voelde in het begin nog authentiek, maar aangezien je maar één kamp hebt gaat dat steeds meer aanvoelen als filler -ik wil geen 20 min reizen om één wolverkarkas naar mijn kamp te brengen. Het feit dat je al deze upgrades kan kopen met geld na het uitspelen van de main story ondermijnt de hele taak nog eens volledig. De degradatie van je stats voegde wat mij betreft (net als weer in GTA V) weinig toe. Je gooit af en toe een fles alcohol en wat bonen in je mik en je kunt weer door. Ik kwam er ver in de game ook ineens achter dat mijn karakter blijkbaar ondervoed was, had er tot dan toe niks van gemerkt. Conclusie: Door alleen al het gigantisch hoge ontwikkelingsniveau, een aantal zeer interessante karakters en de sublieme wereld is het spel sowieso een contender voor GOTY. Een inkakkend verhaal en schiet mechanics die niet meer dan OK zijn gooien echter wel wat roet in het toetje dat de late game had moeten zijn. -Red dead online overigens nog niet gespeeld, ik wacht tot er wat meer content komt. Verder verwacht ik nog toffe singleplayer DLC afspelende in New Austin aangezien die wereld nu amper gebruikt wordt, maar wel volledig ontworpen is. (3/3)
Link naar reactie
Delen op andere sites

++ Sfeer De muziek is van top kwaliteit, of het nou zingende dames in je huifkar zijn of gewoon de soundtrack. Het weer en de sidequests dragen ook zeer bij aan de immersie in de wereld. Zo werd ik in de Bayou eens overvallen door een soort voodoo rovers toen ik een opgehangen man wilde loshalen. Alles voelde zo donker en creepy dat ik eerst de strop amper eens durfde los te schieten en me daarna de t*fus schrok toen er ineens 3 creeps me besprongen. +/- Het verhaal Hoewel het begin me wel wist te pakken liep het verhaal als het ware vast nadat je Saint Denis verlaat voor de tropen. Onlogischheden worden pijnlijker en de missie verliezen gravitas -doe ff een gevangenisuitbraak met een luchtballon joh. In het eerste deel voelt alles relevant en ben je lekker al je kampleden aan het helpen en leer je iedereen kennen. Naarmate het einde nadert voelt het onnodig om de groep nog enigszins bij elkaar te houden. Dit is jammer omdat de teloorgang van Dutch op karakterniveau juist geloofwaardig aanvoelt. Alleen hoe zijn omgeving op hem reageert voelt zo niet. -Gunplay In de early game heb je hier nog amper last van, maar naarmate het verhaal inkakt wordt pijnlijk duidelijk dat het schieten gewoon niet zo heel speciaal is. De wapen kickback is prima en de wapens zien er mooi uit, maar de loop in gevechten begint na 20-30 te vervelen. Ook het upgraden van wapens heeft amper merkbare impact en je valt al snel terug op 2 of 3 revolvers, je rolling block en weer 2 of 3 repeaters die allemaal zeer vergelijkbaar aanvoelen. (2/3)
Link naar reactie
Delen op andere sites

> of een racistische krantenverkoper Pamfletten*, en leuk weetje: deze *eugenics*-meneer kun je doden zonder er witnesses of een wanted-status aan over te houden, sterker nog er staat een politie-agent bijna naast de man en die doet niets. Ik heb het echter alleen met werpmessen geprobeerd, kan niet garanderen dat een revolver hetzelfde effect heeft. Maar hij kan dood zonder repercussies voor de speler.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...