Arendjan Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 Het zal wel. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 (aangepast) 5 uren geleden, Arendjan zei: Wooooow, wanneer??? Ergens in november. Maar ik heb wel al meer dan twee jaar tickets. Met corona is dat heel veel uitgesteld. 15 mei 2022 aangepast door roastednerd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 16 mei 2022 Delen Geplaatst: 16 mei 2022 20 uren geleden, Arendjan zei: Niet eerder gezien, maar heb zijn laatste album heel veel gedraaid. Volgende keer moet je m echt niet missen dan, het was echt heeeel goed. Zijn stem is hemels en hij doet hele gave improvisatie tussendoor. Laat zien dat hij ook heel goed is als DJ. En hij is een lieffie 20 uren geleden, Arendjan zei: maar ben heel erg dronken en stoned geworden Helpt altijd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 16 mei 2022 Delen Geplaatst: 16 mei 2022 Hoorde laatst dat het heel Nederlands is om te praten tijdens concerten (vooral tijdens voorprogramma's), dus ik zocht het laatst op en blijkbeer heet dit fenomeen 'The Dutch Disease' :') Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 20 mei 2022 Delen Geplaatst: 20 mei 2022 Op 15-5-2022 om 16:19, Arendjan zei: Ik ga nog naar Tame Impala later dit jaar, en hoop iemand mee te krijgen naar Tash Sultana in Antwerpen. Ohja, en Kendrick (maar dan wel de rij overleven, vorige keer helaas naast het net gegrepen) Tame Impala live is wel genieten hoor 👌 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Avant-La-Lettre Geplaatst: 9 juli 2022 Delen Geplaatst: 9 juli 2022 Zojuist kaartjes gekocht voor een pianist die hier in Cambridge de hele Iberia van Albeniz komt spelen. Staat al jaren op mijn piano-kutnerd bucketlist dus heb er flink zin in! 4 Quote Perfide Albion Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 11 juli 2022 Delen Geplaatst: 11 juli 2022 Veel plezier alvast! Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 12 juli 2022 Delen Geplaatst: 12 juli 2022 Oja, heb Tyler, the Creator gezien in AFAS Live. Eindelijk nummers van IGOR live kunnen horen, was prachtig 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 4 november 2022 Delen Geplaatst: 4 november 2022 Woensdag was Bon Iver. Het was zo fucking goed. Ik ben wel een paar keer klaargekomen. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.