Reb3nga Geplaatst: 27 augustus 2019 Delen Geplaatst: 27 augustus 2019 Ah ja dat was bij Pukkelpop ook het geval vanwege de regen. Boiler room afgeladen vol en er is niets irritanter dan dat er elke minuut 37 man langs je heen schuiven om langs te komen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 12 februari 2020 Delen Geplaatst: 12 februari 2020 Ik heb tickets voor MEROL Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 12 februari 2020 Delen Geplaatst: 12 februari 2020 More like Snol Aalegra Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 12 februari 2020 Delen Geplaatst: 12 februari 2020 Was vannacht bij symfonische cinema show met muziek van Mahler. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 18 juli 2020 Delen Geplaatst: 18 juli 2020 Haha................. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MyNameisJeff69 Geplaatst: 20 juli 2020 Delen Geplaatst: 20 juli 2020 naar de toppers die mannen in hun glitter pakkies hans oolong en uil hehe wat kunnen ze geweldig zingen. ttoi toi toi Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 20 juli 2020 Delen Geplaatst: 20 juli 2020 Dat is die met de hamer toch? Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rodriguez Geplaatst: 20 juli 2020 Delen Geplaatst: 20 juli 2020 Heb nog tickets voor Oscar Jerome in januari, maar het zal me eigenlijk verbazen als dat door kan gaan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sherzad Geplaatst: 20 juli 2020 Delen Geplaatst: 20 juli 2020 Wel balen dat psy fi dit jaar ook niet doorgaat Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sherzad Geplaatst: 20 juli 2020 Delen Geplaatst: 20 juli 2020 Ik dacht mijn vriendin te verassen met een concert van Lenny Kravitz.. maar dat is gecanceld vanwege corona. Er komt ook geen nieuwe datum. Voor haar jammer, ik ben er geen fan van dus kan er prima mee leven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DennisDeMenace Geplaatst: 21 juli 2020 Delen Geplaatst: 21 juli 2020 The Rock gaat hooguit naar de apotheek voor de nodige concerta Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 13 mei 2022 Delen Geplaatst: 13 mei 2022 Gister James Blake gezien in Utrecht. Wat een liveshow zet die gast neer met z'n band, poeh. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 13 mei 2022 Delen Geplaatst: 13 mei 2022 14 minuten geleden, Mindless zei: Gister James Blake gezien in Utrecht. Wat een liveshow zet die gast neer met z'n band, poeh. Oh shit dit wist ik niet, daar was ik wel graag bij geweest. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 13 mei 2022 Delen Geplaatst: 13 mei 2022 Zondag naar Denzel Curry geweest. Gaaf. Beetje tegen andere jongemannen aangesprongen. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 13 mei 2022 Delen Geplaatst: 13 mei 2022 (aangepast) Ik ben bij MEROL geweest. Merol was leuk, maar het publiek bestond grotendeels uit hysterische, dringerige meisjes. Die waren niet leuk. Later dit jaar komen Lorde, Kings of Leon en Bon Iver nog. 13 mei 2022 aangepast door roastednerd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 13 mei 2022 Delen Geplaatst: 13 mei 2022 3 uren geleden, Arendjan zei: Oh shit dit wist ik niet, daar was ik wel graag bij geweest. Jammer! Wel al eens eerder gezien? 3 uren geleden, Arendjan zei: Zondag naar Denzel Curry geweest. Gaaf. Beetje tegen andere jongemannen aangesprongen. Is al lang geleden dat ik bij een hiphop show geweest ben. Ik mis tegen andere jongemannen aanspringen. Maar k ga JPEGMAFIA in september zien dus moet goed komen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 13 mei 2022 Delen Geplaatst: 13 mei 2022 1 uur geleden, roastednerd zei: maar het publiek bestond grotendeels uit hysterische, dringerige meisjes. Deze frustratie ken ik wel. Ik was laatst naar Mitski gegaan, maar ze is de afgelopen paar jaren onwijs in populariteit gestegen in NL vanwege wat virale TikTok sounds. Het publiek is nu dus voor een groot deel getransformeerd in wat jij beschreef, dus dat was even wennen, maar k heb er alsnog veel van genoten 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 13 mei 2022 Delen Geplaatst: 13 mei 2022 21 minuten geleden, Mindless zei: JPEGMAFIA Jpegmafia?!? What‘s next, PNG Gangsta? PDF killah?? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 Op 13-5-2022 om 15:31, LeroyDogg zei: Jpegmafia?!? What‘s next, PNG Gangsta? PDF killah?? Jpegmafia is een van de betere rappers van afgelopen jaren. Het is niet alsof Snoop Dogg zo'n stoere naam is als je er iets langer dan twee tellen over nadenkt. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 Op 13-5-2022 om 13:27, roastednerd zei: Bon Iver Wooooow, wanneer??? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 Ik ga nog naar Tame Impala later dit jaar, en hoop iemand mee te krijgen naar Tash Sultana in Antwerpen. Ohja, en Kendrick (maar dan wel de rij overleven, vorige keer helaas naast het net gegrepen) Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 Op 13-5-2022 om 15:09, Mindless zei: Jammer! Wel al eens eerder gezien? Is al lang geleden dat ik bij een hiphop show geweest ben. Ik mis tegen andere jongemannen aanspringen. Maar k ga JPEGMAFIA in september zien dus moet goed komen Niet eerder gezien, maar heb zijn laatste album heel veel gedraaid. Was voor mij ook de eerste in een jaar of 3, laatste was denk ik Woo Hah in 2018 (nog in de Spoorzone). Merk wel dat het een grote sausage party vol 18-jarigen was, maar ben heel erg dronken en stoned geworden en toen was het wel echt lachen. Curry is ook echt een van de betere performers die ik heb gezien. 1 Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 2 uren geleden, Arendjan zei: Jpegmafia is een van de betere rappers van afgelopen jaren. Het is niet alsof Snoop Dogg zo'n stoere naam is als je er iets langer dan twee tellen over nadenkt. Hij werd in z’n jeugd al Snoop genoemd, want “he was always snooping around”. Wat deed JpegMafia, online foto’s stiekem op z’n mobiel opslaan? Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 10 minuten geleden, LeroyDogg zei: Hij werd in z’n jeugd al Snoop genoemd, want “he was always snooping around”. Wat deed JpegMafia, online foto’s stiekem op z’n mobiel opslaan? Zat bij het leger. Goeie gozer, grappig ook. Producet ook zijn eigen albums. Maar andermans favoriete artiesten belachelijk maken, haha ? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 15 mei 2022 Delen Geplaatst: 15 mei 2022 43 minuten geleden, Arendjan zei: Zat bij het leger. Goeie gozer, grappig ook. Producet ook zijn eigen albums. Maar andermans favoriete artiesten belachelijk maken, haha ? Ow, grapjes maken is opeens niet meer oké? Sorry. Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.