Ga naar inhoud

Naar welke concerten gaan jullie?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ben inderdaad in het bezit van drie kaartjes die op mijn naam staan ja.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

• 4 weken later...
  • 3 weken later...
Geplaatst:
Ik ga volgende week naar Jan Akkerman in Tivoli en aan het eind van de maand ga ik naar Green Day in HMH. Ook kocht ik onlangs een kaartje voor Guns n Roses in Goffertpark en koop ik volgende maand een ticket voor Lowlands.

boys.gif.19dd9db9788bf9b94e60f95649e3720c.gif.fa83cd4c4b469f466a5c64ee0256b065.gif

• 2 weken later...
Geplaatst:
Ver kut

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Geplaatst:
*vet* kut

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

• 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...