stiffmeister Geplaatst: 2 april 2018 Delen Geplaatst: 2 april 2018 ik vind tijdreizen ethisch niet verantwoord, maar dan liever naar de toekomst Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 2 april 2018 Delen Geplaatst: 2 april 2018 ik zeg toch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 2 april 2018 Delen Geplaatst: 2 april 2018 ohja, merci chocolaatjes of bloemetjes geven? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tadashi-SAS Geplaatst: 3 april 2018 Delen Geplaatst: 3 april 2018 bloemetjes. ik hou van bloemen in huis. no worries just play a game - of - zeer competitief/trophy jagend gamen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 3 april 2018 Delen Geplaatst: 3 april 2018 No worries, just play a game. Een vriendin die 10 jaar jonger is, of 10 jaar ouder? Met uitleg svp. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tadashi-SAS Geplaatst: 4 april 2018 Delen Geplaatst: 4 april 2018 moeilijk, soms wil ik mn griekse eten neuken... grieks eten dan maar. sex is overrated als je getrouwd bent. trouwen of one-night standjes douwen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 4 april 2018 Delen Geplaatst: 4 april 2018 Gewoon doorgaan met dat racistische gedoe? ;) Altijd zo'n lap stof aan de bovenkant van je dekbed (bij je hoofd, doordat de dekens zelf naar beneden is geschoven) of altijd een oud omaatje die met kleingeld voor je staat in bij de kassa? Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 6 april 2018 Delen Geplaatst: 6 april 2018 Altijd een oud omaatje die met kleingeld voor je staat in bij de kassa. Pokemon Go of Geocaching Quote “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 10 april 2018 Delen Geplaatst: 10 april 2018 Pokemon Go, ik ken die andere niet :s Oude kaas of jonge kaas? Met uitleg svp Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jizzy Geplaatst: 12 april 2018 Delen Geplaatst: 12 april 2018 Ouwe kaas. Pittiger, vind ik wat lekkerder. * insert hier een grap over vrouwen * Bakkie pleur of bakkie thee? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tadashi-SAS Geplaatst: 14 april 2018 Delen Geplaatst: 14 april 2018 Bakkie thee,met veel suiker, persoonlijke voorkeur. 1 dag onzichtbaar zijn of 1 dag onsterfelijk(zeg ook ff waarom :p) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 23 april 2018 Delen Geplaatst: 23 april 2018 Onsterfelijk! Groundhog Day al eens gekeken??? Alleen nog maar games spelen die tot nu zijn uitgekomen? Of alleen nog maar games spelen die vanaf nu gaan uitkomen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 23 april 2018 Delen Geplaatst: 23 april 2018 Dat overleef je omdat je onsterfelijk bent. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 23 april 2018 Delen Geplaatst: 23 april 2018 Alleen nog maar games die vanaf nu gaan uitkomen. Nostalgie wint het niet van nieuwe ervaringen. Altijd een natte zweetreet (inclusief afdruk op je broek) of constant water in je oor? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tadashi-SAS Geplaatst: 26 april 2018 Delen Geplaatst: 26 april 2018 natte zweetreet daar heb je minder last van dan dat kutgevoel van als je water in je oor hebt dan draag ik wel lange tshirts enzo tegen die afdruk. nooit meer sex of nooit meer gamen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gamenoodles Geplaatst: 26 april 2018 Delen Geplaatst: 26 april 2018 Pasta of aardappelen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 26 april 2018 Delen Geplaatst: 26 april 2018 Pasta, heerlijk met lekkere pastasaus. In de gouden eeuw leven of leven als een romein Quote “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 26 april 2018 Delen Geplaatst: 26 april 2018 Pasta, heerlijk met lekkere pastasaus. Toast of Tosti Quote “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitchshake Geplaatst: 26 april 2018 Delen Geplaatst: 26 april 2018 Hele dag regen. Liever nat van de regen dan nat van, je raad het al. Nooit meer op blote voeten lopen of nooit meer schoenen dragen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 8 november 2018 Delen Geplaatst: 8 november 2018 Nooit meer op blote voeten lopen. Had een discussie met mijn buurman, en nu wil ik het van jullie weten. The Lord Of The Rings Of Harry Potter? Zowel de boeken als de films. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 8 november 2018 Delen Geplaatst: 8 november 2018 Harry Potter Arduino of Raspberry pi Quote “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 november 2018 Delen Geplaatst: 8 november 2018 Ooit begonnen met de boeken van LotR maar na 300 pagina's waren ze net op avontuur. In de film was dat na 20 minuten oid. Toen heb ik het boek gedefenestreerd. De boeken van Harry Potter heb ik wel allemaal gelezen en de films gezien, de boeken waren beter. Qua films vind ik Lord of the Rings beter, qua boeken Harry Potter. Poffertjes of stroopwafels? Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 8 november 2018 Delen Geplaatst: 8 november 2018 Absoluut stroopwafels, vooral als je ze warm maakt! Met dieren kunnen praten of alle bestaande 'mensen' talen kunnen spreken? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 13 november 2018 Delen Geplaatst: 13 november 2018 Talen spreken Keta als snoep of Pep als snoep? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 14 november 2018 Delen Geplaatst: 14 november 2018 Keta, het is net snoep. Eenmaal in huis, moet het ook op. Liga koek of Prince mini stars? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.