Jas Geplaatst: 30 maart 2022 Delen Geplaatst: 30 maart 2022 Doe mij maar een lekker bed! Chicken Vindaloo of Rendang? Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
LeroyDogg Geplaatst: 30 maart 2022 Delen Geplaatst: 30 maart 2022 45 minuten geleden, Jas zei: Doe mij maar een lekker bed! Chicken Vindaloo of Rendang? Frietje Quote Things change, that's just the way it is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 30 maart 2022 Delen Geplaatst: 30 maart 2022 Frietje mayo pinda over pindasaus gesproken. Ik dacht dat ik net tijdens het staand plassen een scheet moest laten. Maar niets was minder waar. Kwark of yoghurt Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 maart 2022 Delen Geplaatst: 30 maart 2022 Kwark of Skyr 20 euro of 30 euro Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.