Ga naar inhoud

CdAB 120 [CXX] Wat is ligma?


quincy

Aanbevolen berichten

>Onze poppenspelers creëren een kunstmatige wereld welke de complexiteit van het ware leven moet representeren. Zo heeft Ramon mij ooit op een fake forum gezet waarin al mijn comments werden veranderd in vieze seksberichten.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 747
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

>En trouwens ook veel links kunnen leggen. It's all about connecting the dots together. Wow werkt het zo! Links leggen zonder onderbouwing! Jij moet maar geen wetenschapper proberen te worden. En als de mensen op die websites nou net zo veel tijd staken in deze onzin als in het correcte gebruik van de Nederlandse taal leren zou het misschien nog een beetje geloofwaardig worden.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Inside information Betrouwbaar!!! Ik kan ook roepen dat ik uit inside information weet dat Ramon een Lizard is. Dat maakt het waar blijkbaar! >connecting the dots Als er ergens snel iets fout kan gaan, is het wel bij ''connecting the dots''. Ooit gehoord van confounding, bias, etc? >Heel veel research op websites en sites lezen Ja dat kan wel zijn maar als ik Pinkeltje lees en vervolgens concludeer dat kabouters bestaan gaat er iets goed mis.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Als je het niet wilt zien, prima, ook best. Ik voorspelde hieronder al dat je dit argument zou gooien en niet op mijn commentaar (bias, onbetrouwbaar, etc) zou reageren. Ik schaam me bijna dat ik net op dit filmpje heb geklikt van een man die zijn filmpjes titels geeft als ''KATY PERRY WILL NEVER REALLY GET OVER SATAN AND THE ILLUMINATI...'' Waarom roepen complotkneuzen altijd ''je wil het gewoon niet zien'', maar hebben ze nooit argumenten behalve ''inside information'' en ''websites lezen'' (die altijd amateuristisch zijn). Ik zou me eens daadwerkelijk verdiepen in hoe onderzoek wordt gedaan, leer je misschien nog wat van.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Want vertel eens wat er anders zou zijn momenteel als de illuminatie er niet zou zijn dan?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoel als ze zo briljant zijn dan verdienen ze het toch om op die plek te staan? En de mensen die elke dag anderhalf uur durende youtube video's maken verdienen het dan toch om het afvoerputje van de maatschappij te zijn? Ik noem dat gewoon hiërarchie, maargoed.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om maar even te illustreren hoe jullie gekkies denken, hier een quote over de Rothshilds: >Omdat oorlogen niet overal gecreëerd kunnen worden, richten ze zich daarnaast op het verzwakken van onze gezondheid, met name via kanker. Dit lukt ze aardig. Waar vroeger slechts 1 op de 1.000 mensen met kanker te maken kreeg, is dit tegenwoordig al bijna 1 op de 2. Omdat mensen vandaag de dag dubbel zo oud worden als vroeger :) en veel eerder de pijp uit gingen aan andere zaken, zoals tyfus :)))))

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Om maar even te illustreren hoe jullie gekkies denken... Jammer dat je gelijk de term gekkies gebruikt terwijl ik je juist respectvol tegen je wil blijven. Weetje Arendjan; het is allemaal nonsens en "toeval"... Blijf vooral onwetend ;) Hoop dat er toch ooit een dag komt dat je gaat inzien dat deze wereld waarin je leeft heel anders is dan dat je denkt dat ie is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik vind mensen die een hoop onzin verkopen als de waarheid, daarbij geen argumenten geven behalve ''blijf maar geloven dat het toeval is, ooit kom je erachter'' (dit is echt het enige argument dat je gegeven hebt) en er daarnaast behoorlijk enge ideeën op nahouden inderdaad *gekkies*

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gekkies, omdat je *wederom* dit zegt: >Hoop dat er toch ooit een dag komt dat je gaat inzien dat deze wereld waarin je leeft heel anders is dan dat je denkt dat ie is. Ik zei hieronder al voor de grap: "inb4 je blijft een sheep en weet niks'', meer voor de grap omdat ik weet dat mensen als jij alleen met dát argument komen, en vervolgens *doe* je dat nog ook.... Je hebt letterlijk nergens bewijzen gegeven en roept alleen maar ''ooit kom je er wel achter''. Erg overtuigend maarnietheus.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Help, advies nodig! Mijn buren Debora en Jannes Rothshild gaan morgen op vakantie naar Bohemian Grove en ik moet op hun kind passen. Weet iemand wat hagedissen eten?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is het niet raar dat mensen hier beticht worden van het alles maar klakkeloos overnemen van de overheid en niet weten wat de bron is terwijl de beschuldigingen komen van mensen die alles maar klakkeloos overnemen van een paar websites en niet weten wat de bron daarvan is?
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Satanistische Zionisten. >connecten the dots >Ze gebruiken ontzettend veel symbolen >Bohemian Grove >Als de grote massa het maar niet weet... >Blijf vooral onwetend ;) >Verder is het overal in plain sight, helaas ziet bijna niemand het. Mijn bingokaart is vol!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vogels bestaan trouwens ook niet. Het zijn allemaal drones van de overheid. https://birdsarentreal.com/pages/the-history

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...