Ga naar inhoud

CdAB 120 [CXX] Wat is ligma?


quincy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 747
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@Reefa Het onderwerp illuminati/vrijmetselaars/enz, en wie er wel of niet bij het cluppie horen, vind ik eerlijk gezegd maar enge boel. Of, zoals de Amerikanen weleens zeggen, 'I wouldn't touch it with a 10ft pole'. Ik weet ook wel dat de community over het algemeen de draak steekt met zo'n beetje alles, en dus ook dat elke comment met een korreltje zout genomen moet worden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Het onderwerp illuminati/vrijmetselaars/enz, en wie er wel of niet bij het cluppie horen, vind ik eerlijk gezegd maar enge boel. Of, zoals de Amerikanen weleens zeggen, 'I wouldn't touch it with a 10ft pole'. Het is juist een interessant onderwerp aangezien het overal om je heen is zonder dat de meeste mensen het weten. De dingen die achter gesloten deuren gebeuren door die klootzakken is idd wel creepy. Maar het is juist goed om er veel over te weten zodat je meer en meer een idee krijgt over hoe ziek deze wereld is geworden door hun. Ik vindt juist dat iedereen recht heeft op de waarheid waarin we leven. Ik persoonlijk wil liever niet als een struisvogel met z'n kop in het zand blijven leven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Illuminati, vrijmetselaars en de zwarte paus zijn allemaal leuk en aardig, maar waar komen de lizard people in het spel?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, en de dingen die de leden van de illuminatie, die over de wereld heerst en mega slim is, uitvoeren zijn natuurlijk zo doorzichtig dat een stel mafklappers zoals jij het kan uitvinden aan de hand van slecht bewerkte filmpjes op youtube en vage internetsites. Vertel eens, hoe kan je er ''veel over weten'', als het allemaal zo geheim is? En als deze informatie voor het publiek blijkbaar gewoon voor het oprapen ligt, waarom gebeurt er dan niks mee? Alvast bedankt, gr.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh nee shit, heb last minute ''leden van de'' voor illuminatie gezet. Het is toch meervoud jongens!!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het geval dat je niet Kotter bent en je ook nog eens serieus blijkt te zijn.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Het valt op dat degene die zich bewust zijn van datgene dat zich achter de schermen afspeelt, minder werken of vaak zelfs helemaal niet meer deelnemen aan het arbeidsproces. Blijkbaar is er een verband tussen de beschikbare tijd voor reflectie en het toelaten van nieuwe denkbeelden en inzichten. Als we tijd hebben om na te denken, te mediteren en uit de rat-race stappen, ontdekken we blijkbaar sneller dat er dingen niet kloppen. (bron: https://www.ellaster.nl/2016/10/28/waarom-stoppen-mensen-liever-kop-zand/) Jij snapt dit soort waarheden gewoon niet omdat je te druk bezig bent met je kop in het zand van het arbeidsproces te steken als een braaf slaafje van de cabal Arendjan. Misschien moet je eens kappen met onnozele shit als geneeskunde en doktertje spelen en de tijd nemen om te reflecteren op hoe ziek deze wereld is geworden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

http://hetgrotereplaatje.nl/illuminati.html Heb mij even ingelezen op deze professioneel ogende website. Je hebt gelijk, dank. Mijn derde oog is geopend.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>De "Pindar" ("Penis van de Duivel") is het meest vooraanstaande lid van de belangrijkste illuminati-familie, de familie Rothschild (11). Hij rapporteert aan de opper-reptielachtige, die zich ergens diep onder de grond bevindt, bijgenaamd "Het Beest".

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom is 'geheime informatie' zo makkelijk op het internet en youtube te vinden? Waarom wordt het niet gecensureerd door de machtige corporaties en nieuwsmachines? Ik neem aan dat Google (Alphabet) ook van de illuminatie is.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, maar hoe weet *jij* het dan? En hoe weten de mensen op die amateursites het?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk namelijk dat er een reden is dat maar 2% het weet en de grote massa niet en het is een stuk simpeler dan je denkt: Die 2% bestaat uit paranoïde mafklappers. Inf4 ''Ja blijf maar een sheep je weet niks en ik wel'' zonder enige bronvermelding.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn swastika-post is verwijderd, maar mijn Chinezencomment is blijven staan? Had het andersom verwacht.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hoe weten die websites het? En hoe weten die boeken het?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Maar hoe weten die websites het? En hoe weten die boeken het? Die mensen die boeken schrijven doen ook weer research en connecten the dots together en hier en daar wat inside information. Het is niet zo dat alles geheim is. Bohemian Grove bijvoorbeeld is een plek, wat redelijk bekent is, waar al die klootzakken elke zomer bij elkaar komen. Ze gebruiken ontzettend veel symbolen zoals een uil, checkerboard vloer (je weet wel die zwart witte blokjes vloer) etc wat ook weer hier en daar te herkennen is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...