MetalGearBob Geplaatst: 9 november 2018 Delen Geplaatst: 9 november 2018 Via Skype. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 9 november 2018 Delen Geplaatst: 9 november 2018 >Vies plaatje van behaarde buik - Orangemic Mijn antwoord: Ik kan hier níet om lachen, Orangemic. Vieze plaatjes, die post je maar ergens anders. - Arendjan ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 9 november 2018 Delen Geplaatst: 9 november 2018 Deze situatie speelde zich daarnet af in de Ikea: Jongen 1: ''Hey, wat vind je van die kast, ho.....'' Jongen 2: ''Hey, laat ik je hier even onderbreken. In Nederland gebruiken wij termen gerelateerd aan sodomie niet als scheldwoord. Noem mij maar deugniet, of betoeterde jongen. Daar kan ik wél om lachen.'' Jongen 1: ''Sorry, ik zat fout. Het spijt me'' Ik (instemmend knikkend en mijn duim opstekend): ''Goed bezig jongens. Jullie zijn een voorbeeld voor vele anderen.'' Net echt gebeurd ;-) ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Orangemic Geplaatst: 9 november 2018 Delen Geplaatst: 9 november 2018 https://sewhitebooks.com/wp-content/uploads/2018/04/banned-by-admin.gif Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 9 november 2018 Delen Geplaatst: 9 november 2018 Reager als je een geile snol bent (alleen Ramon mag reageren) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 9 november 2018 Delen Geplaatst: 9 november 2018 Heyyy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 9 november 2018 Delen Geplaatst: 9 november 2018 Hij versiert mij in zijn beste Engels, ondertussen stoer kijkend met een zonnebril op en een zwarte tanktop aan. Om indruk te maken gooit hij een tennisbal omhoog die hij met een omhaal diep in mijn anus seponeert. Ik ben kletsnat, en vol verwachting glijd mijn hoofddoek af. Na de daad logt hij in op pu.nl en laat hij me zien hoe je sarcasme negeert door het niet te begrijpen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 9 november 2018 Delen Geplaatst: 9 november 2018 Komt het te dichtbij, Relic? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 9 november 2018 Delen Geplaatst: 9 november 2018 Wij zien Roasted over 5 jaar weer terug. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 9 november 2018 Delen Geplaatst: 9 november 2018 "Homo" is niet synoniem aan sodomie, maar leuk verder hoor hihi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 9 november 2018 Delen Geplaatst: 9 november 2018 p.s. nee grapje dit is echt kut Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 10 november 2018 Delen Geplaatst: 10 november 2018 Hallo Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 10 november 2018 Delen Geplaatst: 10 november 2018 https://imgix.bustle.com/2016/8/2/Screen-Shot-2016-08-16-at-32114-PM-942aefa1-55d8-46b4-8d76-e899947af85b.png?w=960&h=540&fit=crop&crop=faces&auto=format&q=70 Relic toen hij 8 was, ingekleurd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 10 november 2018 Delen Geplaatst: 10 november 2018 Vind je wel lekker he, gedomineerd worden! :') Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 10 november 2018 Delen Geplaatst: 10 november 2018 >Misschien interesseert uw superheld Batman mij niet? Laat mij dus maar met rust. Stokertje. Misschien ben je wel gedist. Get rekt noob Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 10 november 2018 Delen Geplaatst: 10 november 2018 ;) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 10 november 2018 Delen Geplaatst: 10 november 2018 Kan je niet gewoon een keer ophouden te typen alsof je in de 19e eeuw leeft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 11 november 2018 Delen Geplaatst: 11 november 2018 De wereld draait niet om de zon, maar om Relic Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 november 2018 Delen Geplaatst: 11 november 2018 Jullie: *pesten Relic* Ik: ''Stop daarmee, internetpesten is óók pesten. Laat ze maar, Relic, ze zijn niet meer te redden.'' - Arendjan ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 11 november 2018 Delen Geplaatst: 11 november 2018 Why do you bully? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littedemon Geplaatst: 11 november 2018 Delen Geplaatst: 11 november 2018 >Dit is net echt gebeurd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 11 november 2018 Delen Geplaatst: 11 november 2018 Internetpesten, daar haalt Arendjan zijn neus voor op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 11 november 2018 Delen Geplaatst: 11 november 2018 Internetpesten, en pesten in het algemeen, daar haal ik, Arendjan, inderdaad mijn neus voor op, ja. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 11 november 2018 Delen Geplaatst: 11 november 2018 Arendjan is gehackt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 11 november 2018 Delen Geplaatst: 11 november 2018 Van de man van het topic:" welke user wens jij de dood toe?" Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten