Merkz Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 Eensch Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 Mooi! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wo538 Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 Wel een verademing om weer eens CdAB's te lezen met fatsoenlijke titel en goed geformuleerde meningen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 p.s. niets persoonlijk hoor Orangemic <3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 >Gewoon onschuldige grapjes maken en doen alsof je het allemaal niet begrijpt. :) ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 Ik hoor de banklokken luiden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 Ik dank Joost-013 voor de titel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 p.s.s. de titel is met risico op een ban, mods kennende. Maar hij is gewoon leuk, relevant en spottend, zoals een CdAB-titel behoort te zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 Begin je 'm al te knijpen? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 De onzekerheid begint toe te slaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 :’) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 Ik vind helemaal mooi Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 Er was toch een kleine aanpassing nodig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
littedemon Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 En dat was? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 Titel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 https://nl.wikipedia.org/wiki/Kastenstelsel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 Nu stoppen hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 Ik hoop dat Ramon een hele nare PM heeft ontvangen waarin hij hard op de vingers werd getikt. Foei. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 Nu is het wel minder leuk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 Je moest eens weten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 Ik ben ook een kast Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 1 november 2018 Delen Geplaatst: 1 november 2018 Ik neem af en toe wel eens zweedse ballen in de mond. Anders liggen ze maar in de kast te bederven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 2 november 2018 Delen Geplaatst: 2 november 2018 Omdat de vorige CdAB zo snel vergeten is: props voor de titel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 november 2018 Delen Geplaatst: 2 november 2018 Jongens van wie is dit Dubbelaccount? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 2 november 2018 Delen Geplaatst: 2 november 2018 >Als laatste wil ik even zeggen dat ik Jas een lul vind. Ga anders direct na een ban gewoon door met je als mongool te gedragen. Ondertussen heb je al lang en breed hebt bewezen dat je niet capabel genoeg bent om je gedrag aan te passen om zodoende geen ban meer te krijgen en krijg je tegenwoordig gewoon om de zoveel tijd een ban krijgt voor de vorm. Kansloos figuur. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten