Ga naar inhoud

CdAB 117 [CXVII] Narnia: De Leeuw, de Heks en de Kleerkastzweed


wo538

Aanbevolen berichten

Jas kom anders meedoen op Discord, denk dat dat best gezellig is! Ramon is er, Hans is er, ik ben er. Lachen!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Ondertussen heb je al lang en breed hebt bewezen dat je niet capabel genoeg bent om je gedrag aan te passen om zodoende geen ban meer te krijgen Ik ben idd zwakzinnig en sociaal beperkt. Vind je het grappig om dat erin te wrijven?!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook in het echt cowboy spelen. Koop gewoon een lasso en ga koeien vangen in het weiland.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoho, ik heb helemaal niet gezegd dat het zijn argument ongeldig maakt. Ik verbaasde me gewoon dat het als reactie op een positief bedoelde post gepost werd. Overigens zal je mij geen "sarcastische, cynische en schertsende (meta-)opmerkingen" maken over/naar users die naar mijn idee iets leuks toevoegen op deze site. Overigens vind ik het wel vermakelijk om zinloos gebash van repliek te dienen en lekker mee te doen. Dat vervelende users mij dan vervelend vinden is een leuke bijkomstigheid.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...