Ga naar inhoud

CdAB 117 [CXVII] Narnia: De Leeuw, de Heks en de Kleerkastzweed


wo538

Aanbevolen berichten

>Als ik daarmee berkompen mongolen op de kast jaag, wat blijkbaar ook lukt, vind ik het wel geinig. Heb het gevoel dat jij momenteel degene bent die de kast op gejaagd is. Rustig Jas, laten we weer normaal doen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Vind je het gek als je de hele tijd je als een mongool gedraagt. Als ik daarmee berkompen mongolen op de kast jaag, wat blijkbaar ook lukt, vind ik het wel geinig. >OK dus als je iemand niet leuk vindt dan doe je maar kut gewoon omdat je persoon kut vindt. Enneh, hoe verbeter je daar de sfeer mee? Je weet wel, wat jij als mod destijds zo belangrijk vond dat die zeker hier zou blijven en het voor iedereen leuk bleef? Zo te zien heeft jouw 'ironisch' kutgedrag jou ook geheugenverlies opgeleverd. Mijn belang is ietwat verschoven naar wat ik zelf leuk vind in plaats van het algemeen belang voor het gastenboek. Overigens loop jij alleen maar te zeiken op mij, ook toen ik mod was, hoe bevorder jij dan de sfeer ermee? Daarmee bevestig je én dat goedbedoelde energie van mij zinloos is én ga je er van uit dat als jij iets niet leuk vindt, niemand het leuk kan vinden. Nogal bekrompen houding vind ik. >nog meer hypocriet gelul over dat je niet moet zeiken op anderen. Het minder belang hebben bij of het wel leuk genoeg is voor iedereen geeft wel een soort bevrijding. Kan je lekker in discussie gaan met users die zichzelf fantastisch vinden qua discusseren en ondertussen kan je ze voor vanalles uitmaken. Ik vermaak me daar wel mee. Als je dat zelf niet leuk vindt om te doen moet je daar vooral mee doorgaan. >word jij jouw kinderachtig gedrag nou zelf niet zat? Nee, het zijn meestal mensen die zichzelf te serieus nemen die daar moeite mee hebben.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf ben je ook niet zo'n sterke discussieerder, Jas. Je beschuldigt mij vaak dat ik niet zelfreflecteer en alleen maar denk dat ik gelijk heb (zeker soms waar hoor), maar zelf heb ik al vaak genoeg betrapt op letterlijk hetzelfde. Enige argument de laatste tijd is ''jij kan echt niet discussieren dus ga ik er lekker niet op in la la la''. Lijkt me verstandig om deze discussie te eindigen, was überhaupt nooit mijn bedoeling er een te starten en duurt nu al twee dagen te lang.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.youtube.com/watch?v=rnugdjlzQ1Q

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.youtube.com/watch?v=NrBWsGnkxWI Jagu - Venlo

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Zelf ben je ook niet zo'n sterke discussieerder, Jas. (...), maar zelf heb ik al vaak genoeg betrapt op letterlijk hetzelfde. Ik heb ook nooit beweerd dat ik een sterke discussieerder ben. In tegenstellling tot users die bij het vragen naar voorbeelden/argumenten niet verder komen dan "na-denk-en". >Enige argument de laatste tijd is ''jij kan echt niet discussieren dus ga ik er lekker niet op in la la la''. Lijkt me verstandig om deze discussie te eindigen Zoiets? >zou een normaal functionerende persoon zijn vrije tijd besteden aan onzin te plaatsen op een website en discussies aangaan en niet eens kan argumenteren? Dit is geen discussie, dit is gewoon dumpen hoe je zelf dingen ziet en niet open staan om de optiek van de ander. Oh, en elkaar betichten van het verpesten van de sfeer, dat hoort er ook bij!

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zoiets ja!! Was me volledig bewust dat ik het argument nu zelf ook gebruikte, maar moest even dat punt aanstippen vond ik. Pluk die zure druiven van het mislukte moderatorschap en maak er lekkere wijn van! Zet iets negatiefs om in iets positiefs!!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Nee, het zijn meestal mensen die zichzelf te serieus nemen die daar moeite mee hebben. > Hypocriet geeft aan dat iemand zich anders voordoet dan hij of zij in werkelijkheid is. Hypocriet zijn is huichelachtig, vals of geveinsd gedrag vertonen. Hypocriet is afgeleid van het Griekse woord hupokrites. Dit woord betekent letterlijk acteur.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>Kan je niet gewoon weggaan, Jas ? >Jas doe eens normaal man!!! Zure zuurstok >Haha ik snap hem!!! >Wel kaal XD >Eerlijk gezegd heb ik het niet gelezen. >Jas laat je niet zo op de kast jagen >Daar heb je die oude zure man weer!! Ik heb van de laatste 2 dagen even je comments opgespaard, dan hoef ik niet op ze allemaal individueel te reageren. Goed bezig, doe zo door!

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Was me volledig bewust dat ik het argument nu zelf ook gebruikte Hihi, dat vind ik oprecht geinig. :) >Pluk die zure druiven van het mislukte moderatorschap en maak er lekkere wijn van! Jaja doe ik, vervelend doen tegen vervelende users vind ik best leuk. Als er dan een moderator komt die zegt dat het vervelende gedoe moet ophouden, resulteert dat in minder vervelende posts van vervelende users, win-win.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...