Ga naar inhoud

CdAB 117 [CXVII] Narnia: De Leeuw, de Heks en de Kleerkastzweed


wo538

Aanbevolen berichten

Nou nou, die twee dagen zijn werkelijk voorbij gevlogen. Ik ga maar niet janken omdat ik een ban heb gekregen want ik vroeg er inderdaad een soort van zelf om (ook al was de uiteindelijke reden ontzettend kneuterig). Maar even voor de duidelijkheid, het gebruiken van de woorden GKH is opeens helemaal taboe hier, alleen omdat Orangemic spontaan begint te huilen als hij het leest?
Link naar reactie
Delen op andere sites

>alleen omdat Orangemic spontaan begint te huilen als hij het leest? Nee, het was mijn besluit om het te verwijderen en te bannen. Dat GKH grapje is één keer gemaakt en sindsdien vindt iedereen het maar normaal om dat te gebruiken. Ik heb dit ook al persoonlijk aan AJ uitgelegd, maar je moet er rekening mee houden dat lang niet iedereen de context kent. Als iemand die niet kent, dan zien dat soort comments er belachelijk uit.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mag ik dan nog wel de vraag stellen waarom de zolderautist, grote neus (niet dat ik daar problemen mee heb, maar dat is het punt blijkbaar niet), Duitse selfienicht, kapotte misvormde SOA-neus, autistische Belg - grappen en ga zo maar door, wél mogen? Dat zijn óók grappen die al jaren met regelmaat gemaakt worden, eigenlijk precies zoals ZKH. Dat was nou juist één van de vragen die ik in mijn controversiële eerste post sinds mijn unban stelde, maar niemand heeft 'm nog beantwoord.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...