Ga naar inhoud

CdAB 117 [CXVII] Narnia: De Leeuw, de Heks en de Kleerkastzweed


wo538

Aanbevolen berichten

Alternate is ( helaas) alleen goed als je weet waarmee je bezig ben. Je moet eigenlijk al de helft van hun werk voor ze gedaan hebben ( testen, troubleshooten ), om iets om te kunnen ruilen. Voor een gewoon iemand is het heel erg lastig om goed geholpen te worden. Er werken daar nerds die houden alleen maar aan de regeltjes, en ze kennen geen medeleven.
Link naar reactie
Delen op andere sites

> Iemand nog wat leuks binnen gehaald tijdens Black Friday? Gamegerelateerd Seasonpass voor Xenoblade Chronicles 2 en Enter the Gungeon. En daarnaast een nieuwe camera gekocht; de Fuji XT-20 met Metabones Nikon naar Fuji X mount adapter want heb daar nog veel glas van liggen.

Mijn zelfmedelijden is om te huilen

Link naar reactie
Delen op andere sites

>als je andere smart shizzle hebt, is het best handig. Bijvoorbeeld met het "I'm leaving" commando schakelt Google Home nu alles voor me uit (lampen, televisie, etc). Tijdens het koken met je stem een timer zetten is ook praktisch. Neemt niet weg dat het een volledig zinloze impulsaankoop was, maar ik ben tot n toe nog tevreden. Dit. Naast nutteloze functies als verhaaltjes voor het slapengaan, grapjes en boter kaas en eieren etc is het een handig ding. Het weer, de files,het nieuws en agenda afspraken weten is best handig sochtends. en roepen, play harry potter en hij schakelt automatisch om naar netflix en speelt harry potter af op mijn tv, zelfs als de tv uit is best wel kek. Het is en blijft een hebbedingetje, maar heeft oprecht toffe en handige features. 50% nutteloze maar grappige dingen, en 50% oprecht nuttige dingen. Vooral als je meer smart dingen hebt thuis
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kon bij Alternate m'n 2070 zonder dvi-aansluiting gewoon terugsturen en m'n geld teruggekregen.... (nu had ik aan de telefoon wel een verhaal van 5 minuten opgehangen over welke verloopstekkertjes wel en niet werkte met 144 Hz, misschien hielp dat)

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...