Ga naar inhoud

CdAB 117 [CXVII] Narnia: De Leeuw, de Heks en de Kleerkastzweed


wo538

Aanbevolen berichten

>Meneer begon weer over andermans familieleden.. Ik snap dat de Neus zo groot is dat men de gedaante haast verward met een extensie van zijn familie of zelfs met een geheel andere familie, toch vind ik dit een kwestie van niet verder kijken dan de Neus lang is. Door het geneuzel ziet men de Neus niet meer. Ogenschijnlijk lijkt het dat we te maken hebben met een kwetsende opmerking aan zijn zijde, maar niets is minder waar; mijn cliënt ridiculiseert zijn eigen aanhangsel en niet dat van een ander. We weten allen dat deze dergelijke uitingen in eerdere literatuur (Pinokkio door Disney (1940)) en media zoals [les] mêmes (Happy Merchant, z.d.) hebben plaatsgevonden Ik vind daarom dat de Neus weer op vrije voeten moeten worden gesteld, in de hoop dat deze voeten de Neus enigszins kunnen compenseren. In de ban-ker is het namelijk geen gezicht. VRIJSPRAAK EDELACHTBARE! Daarnaast wil ik in de zaak Kotter in hoger beroep. We zijn hier nog niet mee geëindigd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt er gewoon op neer dat AJ graag onzedelijke handelingen wil uitvoeren met doelgroepen die daar niet op zitten te wachten, danwel in een leeftijdsgroep zitten waarbij dat niet aanvaardbaar is. ;-)

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...