Saeglopur Geplaatst: 3 juli 2017 Delen Geplaatst: 3 juli 2017 500 heeeuj Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 3 juli 2017 Delen Geplaatst: 3 juli 2017 >k hoop maar voor jullie dat jullie niet met dit te maken krijgen. Terwijl ik dit schrijf is mijn opa z'n laatste adem uit aan het blazen door deze ziekte. Je kan er grappen over maken, ik hou jullie niet tegen. Ik hoop alleen dat jullie als volwassenen je een beetje kunnen gedragen, en inzien dat je dat scheldwoord maar beperkt moet gebruiken. >Eigenlijk zou ik niet meer moeten reageren op dit soort figuren maar doe het toch maar. Ik voel me zeker niet bijzonder nee. Zoals ik al zei, ik vind alleen dat men (ook mensen met een lager IQ) niet zo hoeft te doen. Ik geef je alleen maar advies, die iemand zoals jij (Volwassen, maar nog steeds elk uur dingen zoals piemels en kanker op een gamesite comment) hard kan gebruiken. Ik hoop echt dat jij nog minderjarig bent, anders is er geen hoop meer. Mijn opa rookte zijn hele leven. Ik was 10 jaar toen mijn moeder tegen hem zij, 'als je ooit je kleinkinderen wilt zien afstuderen, moet je onmiddellijk stoppen.'. Tranen rolde over zijn wangen toen hij door kreeg wat er precies speelde. Hij stopte meteen. Drie jaar later stierf hij aan long kanker. het was heel verdrietig en sloopte mij. Mijn moeder zei tegen me- 'Ga nooit roken. Laat je alsjeblieft je familie nooit mee maken wat opa ons heeft aangedaan.' Ik ging akkoord. Ik ben nu 28 en heb nog nooit een sigaret aangeraakt. Ik moet zeggen, ik voel wat spijt omdat ik het nooit gedaan heb, want jouw post gaf mij alsnog kanker. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 3 juli 2017 Delen Geplaatst: 3 juli 2017 >Belgen zeggen tegen een jurk “kleedje”.... haha. Ik noem dat een "vluggertje". Tot groot ongenoegen van mijn vrouw. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 3 juli 2017 Delen Geplaatst: 3 juli 2017 wauw, die was mooi :') Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 3 juli 2017 Delen Geplaatst: 3 juli 2017 wauw eerste keer dat ik gewoon niet gwn afkort Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VerDikkieDik Geplaatst: 3 juli 2017 Delen Geplaatst: 3 juli 2017 ik ben gewoon onder mn oog gestoken/gebeten wtf Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 3 juli 2017 Delen Geplaatst: 3 juli 2017 Is gewoon een kwestie van te weten waarom een jurk is uitgevonden. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 3 juli 2017 Delen Geplaatst: 3 juli 2017 Pics! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 3 juli 2017 Delen Geplaatst: 3 juli 2017 Zo te zien zijn we OVER de 500 heen... Slotje! Quote “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.