NoseJob Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 Opdat het maar een levendig topic mag worden! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 https://media.giphy.com/media/12cpBxBl4WqlHO/giphy.gif Quote “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 Lekker kopkluiven toch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ToastIsMyName Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 Dat zeg ik toch, postduiven Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 5 juni 2017 Delen Geplaatst: 5 juni 2017 Nare nasmaak in the motherfucking building Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Chapeau. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Goedemorgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Anijssmaak in mijn Anus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Ja Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Eindelijk geen tyfus plaatje in de OP. Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Ah, nice. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Maar Marga Hofman is echt top man. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Normaal is gestopt Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 IK HOOP DAT DIT TOPIC LEVENDIGER WORDT DAN DE MOEDER VAN DJIGGIE XD XD XD XD XS! Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Installeer UBlock Origins > rechtermuisknop over plaatje > blokkeer element. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bnwr Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 bvhjbvj bngcm,kjh;j9yh Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 wow. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
thegameboy Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Dead Rising? Serieus? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 rly makes u think.. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Lol Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Broekzakpost? Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reefa Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 xDDDD LEL LOL xDD :P:P:P Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 [Wiki emoticons](https://nl.wikipedia.org/wiki/Emoticon) Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 >Ik moet zeggen dat ik dit zeer in acht neem, en bij deze niet meer in die donkere hoek ga nadenken over mijn vervolgstappen. Nog bedankt, hè! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bnwr Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Ik ben vandaag trouwens jarig dus kom maar door met die aandacht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.