Doornroosje Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 inb4 volgorde Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 Maar ik had nog niks gestuurd! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 Roooos check die hotfototopic!!! Ik heb je nodig!! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 Wanneer ga je weer deuren stucen roos? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 Het was geen verstandig idee om vandaag een thee shirt aan te doen. Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 Nog steeds geen 80 kilo maat Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 >Hou eens op Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 Je moedervlek. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 Ga anders een keer met PHtH naar de Efteling Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
VictorDu Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 Hallo mensen. Lang niet meer gepost hier, nog beetje gezellig? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 en jij bent Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 He ik ken victor nog Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 Bijna E3 Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 haha tijd voor bier toch Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 Haha jiggy kan geen Nederlands Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 Het is strafbaar om aan kinderen te zitten, sorry Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 Haha, dus toch een kutjoch! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 Laten we het hier over kotter hebben. Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 9 juni 2017 Delen Geplaatst: 9 juni 2017 Straks tentamen, volgende week twee tentamens, studie tot eind juli. Dat noemen we een studie jongens, niet die slappe teringzooi waar jullie je mee bezig houden. Papi wordt de perfecte schoonzoon. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 9 juni 2017 Delen Geplaatst: 9 juni 2017 Maar waarschijnlijk wordt dit een blamage net zoals elk tentamen sinds januari een blamage is gebleken. Al een halfjaar niets gehaald jongens, waar ging het mis? De drank, drugs, vrouwen en dure auto's hebben de overhand in mijn leven genomen. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 9 juni 2017 Delen Geplaatst: 9 juni 2017 Maar ach, waarom niet een vierde jaar aan de bachelor breien he, carpe diem zoals een Vlaams spreekwoord ook wel luidt. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 9 juni 2017 Delen Geplaatst: 9 juni 2017 En wat studeer je precies? Je bent al ver, ff doorbijten, al doe je dr 10 jaar over, gewoon halen die hap. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 9 juni 2017 Delen Geplaatst: 9 juni 2017 Geneeskunde dus dat duurt sowieso 10 jaar. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 9 juni 2017 Delen Geplaatst: 9 juni 2017 Liefde. Liefde overal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 9 juni 2017 Delen Geplaatst: 9 juni 2017 >Al een halfjaar niets gehaald jongens, waar ging het mis Boks ouwe, ik heb het hele jaar ook al bat weinig punten gehaald. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.