bnwr Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Nee, jullie dode moeders kwamen klaar over mijn toetsenbord. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 [Ik dacht dat ze JAAARRIGGG, JAAAARRIGGGG, JAAAARIGGG zongen. Ondanks het net iets anders is, gaat het om het plezier!!](https://youtu.be/2QttpXAifxQ?t=1m1s) Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Dan krijg je hier ook gewoon je felicitatie. Scheelt weer moeite. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Gefeliciteerd dan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R-Line Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Nee die leeft nog Kotter, waarom zou ik van haar een nare smaak krijgen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
R-Line Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Gefeliciteerd in dat geval. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 25? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 *bijna 30? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reefa Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Sterf. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Maak er een mooie dag van! Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Ik ga vrijdag naar Londen toevallig. #t3kno Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Dodge dem beards / Dodge dem knifes / Dodge dem truckz Have fun verder Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 http://i.imgur.com/krvuI6R.png Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Thanks Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Ja poep, ben nu net te laat om je te feliciteren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 :-) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 6 juni 2017 Delen Geplaatst: 6 juni 2017 Waarom deel je zo'n naar screenshot en niet gewoon een plaatje? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Hipster Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Ook lekker de dag na de verkiezingen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Kapitein Sligro is niet bekend met de Imgur app, meen ik. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Goedemorgen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Kut Quote Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Peren Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Ik heb zeeuws spek op m'n brood, maar ik denk dat het lekkerder is door de boerenkool oid. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 gullie mam ja Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.