Saeglopur Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Vooral luiheid. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Nee, m'n sauzen liggen nog in de koelkast. HET ZOU TOCH DUIZEND KEER LEKKERDER ZIJN!!! SJONGE JONGE! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simon Zegt Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Ik at gisteren bloemkool met kankerveel saus. Ik at saus met bloemkool. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Jas, deze zaak heeft lekkere sauzen: https://apollofood.nl/apollo-assortiment Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Hoi Roastednerd! Ja, dat mag! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Ik maal jouw anus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Saus door de soep. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 >Hoi Roastednerd! Ja, dat mag Wanneer zal ik langskomen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Maggie door de soep? Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Pre-Vulfpeckmeeting?!? Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Ja vind ik een strak plan Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Heb vandaag me saus over je ma gespoten lol schoot uit Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Je moet hetzelfde doen als met een plaatje, maar dan zonder de uitroepteken en je SAUS tussen de haakse haakjes [][][][][][[] zetten. De link niet aan de linker kant. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Lekker sauzen toch. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Mag ik [ook](www.autisme.nl) Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Stop Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Ben blij man. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Churandy? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 [kon het niet meer eens zijn](http://www.dumpert.nl/mediabase/7155307/849bda76/bill_burr_over_zingen_op_het_vliegveld.html) Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 7 juni 2017 Delen Geplaatst: 7 juni 2017 Ik voel niets meer Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 >Opdat het maar een levendig topic mag worden! grappenmaker Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 >Ook lekker de dag na de verkiezingen. ja want als de prrime minister is verkozen staat de hele stad op zijn kop. Gekte! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 gefeilicteerd trouwens paddington. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 Een goed voorhuidzicht! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 8 juni 2017 Delen Geplaatst: 8 juni 2017 Een goed vooruitzicht! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.