NoseJob Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 [Eind van de zomer](https://youtu.be/yGgnywWO6Ts) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 Comment & kanker: belg alert Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 Nerdtitel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 https://media.giphy.com/media/KYXWGxC3gcCpq/giphy.gif Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 Drukke boel dan bij huize Kotter. :p Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 Jullie hadden het waarschijnlijk al geraden aangezien zowel Kotter en ik AIDS hebben maar ja, ik doe het regelmatig met zijn echtgenote. De sitebouwers van pu.nl overigens ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 KUTTTGIFFFFFFFFFF Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 Sommigen zeggen dat de sitebouwers nog steeds niet klaar zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 Hoi jongens alles kits? Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 Ja Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wallie Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 On hold. Canceled. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 Zal wel even je kussen omdraaien vannacht Kot, moest iets hebben om me snikkel aan af te vegen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 Nerdsss Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 Maandag niet gewerkt, gisteren 1,5 uur, vandaag van 2 tot 5, pfffff kheb het er echt moeilijk mee jongens, dit houd ik niet vol tot mijn pensioen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 hey Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 Goeie. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 Ik krijg gewoon 8 uur per dag betaald hoor schat xxx Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 https://i.redd.it/oa1omato4uiz.png Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 Bij relic wel Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 AJ is my city. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 perfecte woensdag avond :))) masturberen op ramons 2569 pagina's aan comments op zijn profiel :) Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 Overigens ga ik volgende week aan mijn Minor beginnen. Helaas ben ik genaaid en stond deze niet in mijn top 3. Balen. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 Bij jou ook. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Maanwel Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 Jammer, maar toch veel plezier met haar. Welke banga's stonden wel op je lijst? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 30 augustus 2017 Delen Geplaatst: 30 augustus 2017 Niet zo tegen Dunnie! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.