DunneDraak Geplaatst: 2 september 2017 Delen Geplaatst: 2 september 2017 Slecht Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 2 september 2017 Delen Geplaatst: 2 september 2017 > Goede vraag. Houd gewoon je bek, jezus. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Squall-2 Geplaatst: 2 september 2017 Delen Geplaatst: 2 september 2017 Jij moet dan in opperste extase van geluk zijn relic Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 september 2017 Delen Geplaatst: 2 september 2017 >>Domheid kan een zegen zijn, maar ikzelf, zou er niet mee kunnen leven. Ga je zelfmoord plegen? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 2 september 2017 Delen Geplaatst: 2 september 2017 Kun je nog een keer een fictieve discussie met iemand voeren relic? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 2 september 2017 Delen Geplaatst: 2 september 2017 > Hoe dat je het weet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 2 september 2017 Delen Geplaatst: 2 september 2017 >Maar ik weet dat velen van jullie de kwaadheid die ik in een fictieve discussie naar boven laat komen wel diggen. Hoe de neuk is dat fictief dan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 3 september 2017 Delen Geplaatst: 3 september 2017 Ik geniet altijd van fictieve discussies. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 3 september 2017 Delen Geplaatst: 3 september 2017 Vooral als ze door Belgen geschreven zijn. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 september 2017 Delen Geplaatst: 3 september 2017 Uhhh bruiloft, niet een verjaardag. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 september 2017 Delen Geplaatst: 3 september 2017 Ik ga trouwens niet maar vulfpeck, ik dacht dat het zaterdag was maar mn zus heeft kaarten voor zondag en dan ga ik naar een verjaardag van een vriend. Sorry, roasted!! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 4 september 2017 Delen Geplaatst: 4 september 2017 Ik ben trouwens niet meer een vuilbek. Ik proefde zaad met een lach maar mijn zus bevoorraade me met ontzag. Ik dacht dat het aan de smaak lag van een vriend. Sorry, wie, zaad, die oogst het. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 4 september 2017 Delen Geplaatst: 4 september 2017 Meh, ik kan beter, Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 4 september 2017 Delen Geplaatst: 4 september 2017 Hoe dan ook gefeliciteerd!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 4 september 2017 Delen Geplaatst: 4 september 2017 Doe dan!!! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 4 september 2017 Delen Geplaatst: 4 september 2017 https://vignette2.wikia.nocookie.net/cnc/images/9/95/RA2_Apocalypse_Tank.png/revision/latest/scale-to-width-down/250?cb=20170520104540 Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 4 september 2017 Delen Geplaatst: 4 september 2017 QQ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 4 september 2017 Delen Geplaatst: 4 september 2017 ik dig de kwaadheid in een fictieve discussie altijd wel zeg Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Geel Geplaatst: 4 september 2017 Delen Geplaatst: 4 september 2017 dit is belabberd laat me met rust Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 4 september 2017 Delen Geplaatst: 4 september 2017 In het latijn graag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Raúl Geplaatst: 4 september 2017 Delen Geplaatst: 4 september 2017 Ik liep vandaag nog weer eens door het kristallen paleis van mijn gedachten. Zo kan ik ze allemaal op mijn gemak bekijken. Toch jammer dat de wereld die gedachten op een dag moet missen, toch, vriend Jas? :)) Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 4 september 2017 Delen Geplaatst: 4 september 2017 https://qph.ec.quoracdn.net/main-qimg-bbe3afadd412d696750a3860c3daf1c7-c Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 4 september 2017 Delen Geplaatst: 4 september 2017 Homo! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Saeglopur Geplaatst: 4 september 2017 Delen Geplaatst: 4 september 2017 Ik at vlees. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tintalya Geplaatst: 4 september 2017 Delen Geplaatst: 4 september 2017 Is dat een ja? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.