Mitchshake Geplaatst: 5 oktober 2017 Delen Geplaatst: 5 oktober 2017 Vanavond weer de perfecte man uithangen voor mijn vrouw. Samen slechte films kijken, samen slechte programma's kijken en samen te dicht bij elkaar liggen op mijn favoriete plekje. Maar het zal het allemaal waard zijn vanavond in de slaapkamer. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 5 oktober 2017 Delen Geplaatst: 5 oktober 2017 Jezus jij snapt echt niks he Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 5 oktober 2017 Delen Geplaatst: 5 oktober 2017 Lekker gekontbonkt worden Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 5 oktober 2017 Delen Geplaatst: 5 oktober 2017 >Was je BIJNA ontmaagd Ze hebben elkaar anders wel gemiddelvingerd Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 5 oktober 2017 Delen Geplaatst: 5 oktober 2017 https://media.giphy.com/media/5UpJKX2gwruqk/giphy.gif Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
EastwoodEagle Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 En dan zijn er nog die zeggen dat we niet van de apen afstammen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 Waarom staat pu eerste in dat lijstje? Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 https://lh3.googleusercontent.com/PN-xzVyE0EtrJR2n6Q5O2bpKAqFuGC9nrMP65M5bvvziDdSdA-fedyuRjEXnQA3QgA=w170 Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 Jij denkt ook altijd alleen maar aan seks! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 Wacht al sinds 2013 tot Kendrick Lamar naar Nederland komt, grijp ik mis bij de kaartjesverkoop die binnen een fucking bizarre 3 minuten uitverkocht is. Stond godverdomme in de rij alles. Kan er niet tegen dat van die kut kinderen die een paar nummers kennen wel een kaartje hebben. En nog erger die mensen die vandaag al shit op ticketswap zetten voor veel duurder. Kankerlijers. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 Ik hoop dat rechtvaardigheid die sukkels een keer zal treffen en die ze dan keihard in de kont neukt. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marcos Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 Ik heb de contactgegevens van rechtvaardigheid, heb je het nodig? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 Graag. Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 Ik voel ook haat en pijn wanneer dat soort bende gedraaid wordt. Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 Ik gniffelde! Quote Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 Moet je ook maar gewoon Supreme of Thrasher dragen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 Thoughts and Prayers to AJ. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 >Anale butt-plug? Waar wil je die anders laten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 Misschien moet je dan ook maar niet naar muziek voor 13 jarige luisteren Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 In je mond Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 Laten we allemaal onze avatar naar die van mij veranderen voor de user die tenminste nog wat wist van poëzie en literatuur en onze harten wist te raken met zijn epistels. Ipv de huidige users diebhet alleen maar over jihadisten en de nitendo switch Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 ga nou gewoon weg niemand hier heeft behoefte aan jou Quote ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 Kunnen hebben Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
stiffmeister Geplaatst: 6 oktober 2017 Delen Geplaatst: 6 oktober 2017 aj kut neger Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 7 oktober 2017 Delen Geplaatst: 7 oktober 2017 Hee dunnedraakee Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.