Ga naar inhoud

Het Grote Verkiezingen 2021 Topic


DennisDeMenace

Aanbevolen berichten

Jezus Leeft is hilarisch, hier hun introductie op hun eigen website: "Jezus maakt in tegenstelling tot de politiek Zijn belofte waar! Hij beloofde Zijn Leven te geven voor ons en dat heeft Hij ook gedaan! De politiek belooft veel, maar uiteindelijk leven politici voor zichzelf! Bent u het ook zat om ieder jaar nieuwe beloftes te horen van de politiek die niet worden waargemaakt?! Voelt u zich ook bedrogen door verkiezingsbeloftes? Straf de politiek dan voor eens en voor altijd af. Stel u vertrouwen op JEZUS CHRISTUS, Hij maakt al Zijn beloften waar! (2 Korinthe 1 : 20 Want zovele beloften Gods als er zijn, die zijn in Hem ja, en zijn in Hem amen, Gode tot heerlijkheid door ons. ) Nederlanders! Reken af met dit falend beleid. Nederland gaat de opwarming van de aarde niet tegenhouden! Jezus belooft een Nieuwe Hemel en een Nieuwe Aarde! Deze schepping wordt niet mooier door geld uit te geven aan Europese Unies “klimaatakkoorden”! Ook niet door de boeren weg te pesten van het platteland en daar vervolgens zoveel mogelijk huizen te bouwen! Nee! Een vaccin gaat ons land niet redden! Jezus Redt! Hij stierf voor onze zonden(schuld). Laat het niet langer toe dat er honderden miljoenen worden uitgegeven aan vaccins die niet eens degelijk zijn getest. U bent toch zeker geen proefkonijn? Waarom moet u een mondkapje dragen dat niet werkt? Ooit was de VVD nog liberaal, waar is de vrijheid voor iedere Nederlander om zelf te beslissen over inentingen, samenkomen, mondkapjes of quarantaine! Nee, het gaat niet goed met onze economie! Wij geven heel veel euro’s weg aan Europa. Wat ons betreft wordt dit teruggebracht naar 0 gulden! Het is niet goed om de economie te stoppen, zogenaamd omwille van de gezondheid. Dit maakt ons land niet gezonder! Uw gezondheid is van groot belang, daarom moet er goede zorg worden gefaciliteerd in dit land! Juist een goed draaiende economie maakt dit mogelijk! Zet in op gezonde voeding en maak je hard tegen eetverslaving, roken, alcohol en drugsmisbruik!"

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 800
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Mijn dag is weer gemaakt ;) > Wat ons betreft wordt dit teruggebracht naar 0 gulden! Doel bereikt dan? We geven geen gulden uit aan Brussel. : ) > Uw gezondheid is van groot belang, daarom moet er goede zorg worden gefaciliteerd in dit land! Juist een goed draaiende economie maakt dit mogelijk! Zet in op gezonde voeding en maak je hard tegen eetverslaving, roken, alcohol en drugsmisbruik!" Ik vind het wel hilarisch hoe enerzijds het allemaal god's wil is, maar anderzijds moeten we actief de economie gaan redden en ons hardmaken tegen verslavende middelen. Jezus Leeft bepaalt hierin uiteraard wanneer god het zo heeft bedoeld en wanneer niet. God zijt geprezen dat we een reformatie hebben gehad. Ik heb trouwens een hekel aan lui die hun argumenten stutten met vage Bijbelciteringen.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Of, aannemelijker: hij wilt de nuance niet zien. Geen idee, ik heb steeds meer het idee dat die Baudet helemaal door aan het draaien is. Heb je dat filmpje gezien waar hij gisteren met een dolle blik in zijn ogen tegen de aanwezige journalisten stond te hijgen? https://nos.nl/video/2367998-baudet-ik-ga-er-helemaal-niets-over-zeggen.html

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

The Rock komt niet meer bij. The Great One had die Boerenpartij op 1, op 2 FVD, op 3 Jezus Leeft :p Als je alleen de huidige partijen doet, dan werd het bijna nog gekker, met de SP op 2 en Denk op 3. The Rock heeft even een momentje nodig om zichzelf en zijn immense spiermassa bij elkaar te rapen weer hoor. Ten eerste zou The Rock nog eerder zijn oma verkopen dan op de SP stemmen. Denk... daar denkt The Rock niet eens over na. En Jezus leeft... als je zus dikke tieten heeft en een lekkere kont wil The Rock er wel ff over nadenken, maar dit slaat alles. Verder staat de PvdA hoog en de Partij voor de Dieren. Als er iets nutteloos is en verboden zou moeten worden is het die dierenpartij wel, nutteloos gedoe. En tja de PvdA, The Rock moet altijd al kotsen als The Rock die Spekman zit in zijn ongewassen t-shirt. Nee die stemwijzer gaat hem niet worden voor The Rock. Toch zelf maar een gooi doen naar het Dictatorschap.
Link naar reactie
Delen op andere sites

>En dit toevoegende punt was een op zichzelf staand bericht, dus ik vind het eigenlijk zeer kwalijk dat je het zomaar hebt verwijderd. Racisme is vervelend, maar je moet het toch kunnen bespreken of niet? Nee natuurlijk niet. Censuur is handiger dan op eierenschalen lopen omdat er misschien iemand zich gekwetst kan voelen (terecht of niet)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het goed gemaakt Mike. Zou je in plaats van blanco te stemmen alsjeblieft op Jezus Leeft willen stemmen? Dan is ook een proteststem, en het lijkt me echt hi-la-risch als de enige partij die Hem (2 Korinthe 1 : 20 Want zovele beloften Gods als er zijn, die zijn in Hem ja, en zijn in Hem amen, Gode tot heerlijkheid door ons. ) volgt met een zeteltje in de TK terecht komt.

Perfide Albion

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...