Ga naar inhoud

CdAB 109 [CIX] Ik mag hier zeggen wat ik wil.


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

Jij moet gewoon per sé een topic dat voor andere dingen is bedoeld je klankbord te maken voor gamegelul. Tuurlijk is dit een gamesite, maar dit specifieke topic is er dus toevallig niet voor bedoeld. Daar kun je een topic voor aanmaken als voor die specifieke game nog geen topic is. Vervolgens geef je aan dat mensen niet capabel zijn om het hier, wat dus niet de juiste plek is, over die games te hebben. Je beweert dus dat de rest dom is terwijl jij op de verkeerde plek post. Vervolgens krijg je een reactie dat je die shit ergens anders kan plaatsen en ga je janken. Daarna zeg je dat het "van de boze meneer" niet mag terwijl iedereen zegt dat je er alle ruimte voor hebt in alle andere topics. Dat je niet kon schrijven wisten we al. Fijn dat we nu weten dat je ook niet kan lezen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik vind mensen die het hebben over hun 'haters' vrij sneu. Vooral omdat dat meestal fictioneel is.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve BBQ, Daar heb je inderdaad een punt. Maar ik erger mij scheel aan deze persoon en zijn vervelende opmerkingen, en eerlijk gezegd vind ik dat hij de Community verder ontwricht met zijn zweverige houding dat losgekoppeld voelt van de realiteit; hij hoort wat hij zelf wilt horen en de rest luistert hij niet naar. Ik dacht zelfs even oprecht aardig te zijn door uit helpende hand duidelijk te maken dat het wellicht handiger is om zijn indrukken van games in een ander topic te plaatsten omdat ze hier worden ondergesneeuwd, maar in plaats van een "oh dankjewel Noatak, dat is een goed idee!" krijg je niet alleen een eigenwijze, maar ook beledigende reactie terug. Dan kan je van mij door de stront zakken als je zo egocentrisch bent en het zelfs zo hoog in de bol hebt om "het niveau hier omhoog te krikken". Hopelijk heb je begrip voor mijn frustratie. Kusjes, Noatak

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Hopelijk heb je begrip voor mijn frustratie. En dan beschuldig je mij er van met twee maten te meten. Blijkbaar vind je het zelf namelijk wel prima om te schelden, maar is het voor Relic uit den boze om zweverige reacties te plaatsen. Dat Relic een andere kijk heeft op een aantal zaken dan het gros van de community, wil nog niet zeggen dat hij die zich dan maar voor zich moet houden. Het cdab is en blijft een slowchat 'discussie' waar iedereen offtopic mag reageren. >tweezak Die heb ik nog niet eerder gehoord.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...