Ga naar inhoud

CdAB 125 [CXXV] Joost mag het weten


marCiano

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

En dat komt van de man die er trots op is om met enkel nutteloze, lege comments de meeste reacties over het afgelopen jaar te plaatsen, is het niet Early-core? Maar nietsnut is ook wat overdreven; ik werk fulltime en hang daarnaast ook nog de vrijwilliger uit in het weekend.. Volgens mij heeft een dag in mijn leven al meer inhoud dan jouw hele leventje zal hebben. Maar verder vind ik je wel aardig, hoor : )
Link naar reactie
Delen op andere sites

De laatste tijd zitten er een hoop kneuzen hier, die hier voorheen nooit postten. Het wordt misschien tijd dat wij hen hier verjagen zodat de kwaliteit van het topic eindelijk weer eens wat stijgt. Ja, ik heb het tegen jullie: Noatak, Avant_La_Lettre en The_Rock.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

The Rock ziet een dictatuur ontstaan, alleen de grote AJ blijft over. Af en toe Marcos als het internet op curacao stabiel is en Tilburgse Joost die lukraak wat roept. De angst slaat toe bij AJ zo tegen het einde van zijn cdab, zoals bij Trump richting het einde van zijn ambstermijn. Dan zitten er verder hier nog wat Rudi Julliani’s, die wat gekke dingen af en toe roepen maar verder de weg kwijt zijn.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...