Ga naar inhoud

CdAB 125 [CXXV] Joost mag het weten


marCiano

Aanbevolen berichten

>Verliefdheid is een toverbal Ik was me laatst al aan het afvragen aan wie Achariya, Hardcore_Gamer en globalhaloboy me deden denken, en eindelijk weet ik het :)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,7k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik wil een gooi doen naar het moderatorschap. Ik voel me verlicht en niet langer in de bui om mensen op kinderachtige wijze te veroordelen voor dingen waar ze toch niks aan kunnen doen. Ook ik ben feilbaar. Ik wil officieel bilmattie worden. Geef me de bil of rights en ik zal ze nooit of te nimmer misbruiken. Ik weet hoe het voelt om in de bankerkers te moeten vertoeven, de eindeloze terreur van eigen gedachten dat men nooit meer met internet kennissen zal kunnen praten (ik wil ook vrienden zeggen, maar daar ben ik wel een beetje verlegen voor :$). GEEF ME JE BIL EN IK GEEF JULLIE JE STEM TERUG! (PS: bilmattie, want anderhalve meter afstand, en wil zo min mogelijk aerosolen in het wisselverkeer).
Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kan je wat bil van de partner van Dion Graus krijgen. Die leent haar toch graag uit.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...