Ga naar inhoud

God of War 4


korporaal

Aanbevolen berichten

vandaag voor het eerst sinds heel lange tijd helemaal de tijd uit het oog verloren door een game. wat meeslepend zeg. SPOILERS: hoofd van mymir net afgehakt en bezig met tweede fafnir sidequest. wil hierna nog even lekker verkennen op "the lake of nine" en dan pas verder zoeken op de weg naar jotunheim
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 163
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb vandaag de main quest uitgespeeld. Wat. Een. Game! Op elk vlak een voorbeeld voor de hele gameindustrie. Heb nu nog zat te doen met sidequests, Niflheim, Muspelheim en andere activiteiten. Ben al een maandje bezig maar voorlopig nog wel even zoet tot Detroit uit komt denk ik zo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je die schatten ook vinden zonder dat je die kaarten hebt? Want ik heb bijvoorbeeld die kaart gevonden van de schat bij die dode troll / reus rondom het lake of nine, maar daar ben ik al een keer geweest en daar had ik ook iets gevonden, maar volgens mij minder dan wat er op de kaart stond. Of ik moet gewoon nog eens beter kijken of ik de treasure wel echt gevonden heb.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...