Ga naar inhoud

CDAB 112 [CXII] Dictatuur is een feestje, maar je moet zelf de jas ophangen


Gangsterdwerg

Aanbevolen berichten

Ga nou niet jezeld boven mensen plaatsen die wat vaker gebanned zijn, hypocriete eikel. De eerste keer dat ik tijdens het nieuwe beleid gebanned werd was toen ik letterlijk alleen vragen stelde erover, en jij was het met me eens en vroeg je af waarom ik gebanned werd. Later heb ik datzelfde trucje nog een paar keer gedaan, en ja, ben ik een aantal keer gebanned. Maar om jezelf er dan boven te plaatsen. Je hebt hopelijk, aangezien je het eens bent met het nieuwe beleid, ook wel door dat iedereen dezelfde behandeling krijgt he? Nu ben je pas hypocriet. Als wij een ban krijgen voor zoiets, dan jij ook. Niet janken, want bij anderen vind je het elke keer terecht.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 920
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik ben Ramon en ik wil even zeggen dat ik het altijd met de mods eens ben, behalve als ze mij wat aandoen dan kan ik het niet laten om even commentaar te leveren. Iets waar ik andere users als ze dat na hun ban terugkomen op beoordeel. Ik heb dan ook geen mogelijkheid tot zelfreflectie.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieverd, ik ga niet weer met je in discussie. Die ene keer dat ik het niet eens was met jouw ban was omdat jij terecht directe vragen zat te stellen ivm het plotse nieuwe beleid dat een schone lei moest zijn terwijl er nog rotte vis uit het verleden lag, die ban was gewoon absurd. Maar sindsdien krijg je gewoon vaak een ban omdat je steeds provoceert. En vanuit een oppervlakkig perspectief ben ik inderdaad ook hypocriet als ik vanwege het plaatsen van een hakenkruis een ban krijg en die vervolgens bekritiseer, terwijl ik een ban voor jou en Dunne vaak terecht noem. Maar daar zitten genuanceerde verschillen tussen, dat weet jij ook wel.

chromosoom.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>(die niet echt lijken te komen ondanks het nieuwe beleid hier, dat even terzijde) Oohhh snap!! Tell'em Ramon!

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://cdn.discordapp.com/attachments/103678524375699456/352652362634231808/1504139409233.gif

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben en Ruurd naar het songfestival!

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...