Ga naar inhoud

CDAB 112 [CXII] Dictatuur is een feestje, maar je moet zelf de jas ophangen


Gangsterdwerg

Aanbevolen berichten

  • Reacties 920
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gaan jullie nog naar het nichtenfeestje kijken?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk je ergens een leuke nieuwe baan te hebben. Gooit een of andere half kale collega GHB in je koffie. Vervolgens wordt je de volgende ochtend wakker met van die neon-staafjes over je hele lichaam en een zere anus. Volgende week meld ik mij ziek.

Hier had uw advertentie kunnen staan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar voetballers zijn toch allemaal homo?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Zet er een lame drum onder met een suf basloopje op repeat en je verdient miljoenen! (Waarbij ik uitga dat kendrick een rapper is die superpopiejopie is met tattoos in zn gezicht) Jezus deze comment is zelfs te stupide voor het domste comment topic..... :(

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit doet pijn. Leef je onder een steen jas?

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...