PHtH Geplaatst: 25 februari 2018 Delen Geplaatst: 25 februari 2018 Je kunt niet overal schaatsen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 25 februari 2018 Delen Geplaatst: 25 februari 2018 Dat heb je al gepost. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 25 februari 2018 Delen Geplaatst: 25 februari 2018 Klopt! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 25 februari 2018 Delen Geplaatst: 25 februari 2018 Dubbelpost. Ban. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 26 februari 2018 Delen Geplaatst: 26 februari 2018 De Fransen schaatsen op croissants! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 26 februari 2018 Delen Geplaatst: 26 februari 2018 De Tour is zoals ik eerder al zei nog niet begonnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 27 februari 2018 Delen Geplaatst: 27 februari 2018 Is de tour al begonnen ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 27 februari 2018 Delen Geplaatst: 27 februari 2018 Wie gaat de Tour dit jaar winnen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 27 februari 2018 Delen Geplaatst: 27 februari 2018 Hij begint pas in juli. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 27 februari 2018 Delen Geplaatst: 27 februari 2018 De winnaar. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 27 februari 2018 Delen Geplaatst: 27 februari 2018 Dumoulin als hij zijn stoelgang onder controle heeft... ^^ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 27 februari 2018 Delen Geplaatst: 27 februari 2018 Taeke Taekema Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 28 februari 2018 Delen Geplaatst: 28 februari 2018 Jan Koller Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 28 februari 2018 Delen Geplaatst: 28 februari 2018 Is de toer al begonnen ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 2 maart 2018 Delen Geplaatst: 2 maart 2018 Kruijs kopman bij Jumbo. Dan hebben we met Mollema 3 Nederlandse kopmannen dit jaar. Schande overigens dat Froome nog steeds op de fiets zit Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 2 maart 2018 Delen Geplaatst: 2 maart 2018 Goedemiddag Rebenga. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 2 maart 2018 Delen Geplaatst: 2 maart 2018 De Tour begint zoals ik eerder al zei pas in juli. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MetalGearBob Geplaatst: 2 maart 2018 Delen Geplaatst: 2 maart 2018 Ja leuk, als dat gebeuren in het KCD topic als spam wordt beschouwd dan mag dit autistische gedoe ook wel eens stoppen. Ja huilie, ik weet 't. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 3 maart 2018 Delen Geplaatst: 3 maart 2018 Ook dit jaar zijn er 2 rustdagen in de Tour. Ze zijn alle 2 op een maandag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 3 maart 2018 Delen Geplaatst: 3 maart 2018 Mijn rustdag is meestal een zondag. Naar het beeld van de Heer, want Hij schiep de wereld in 6 dagen en de zevende dag nam Hij Zijn welverdiende rust. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 3 maart 2018 Delen Geplaatst: 3 maart 2018 Eens, kijken we mee Jas ? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Zumpelvelder Geplaatst: 3 maart 2018 Delen Geplaatst: 3 maart 2018 Strade Bianci vandaag, wat een race, wat een omstandigheden.. Allemaal lijken die over de streep kwamen, diep respect voor die mannen! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 3 maart 2018 Delen Geplaatst: 3 maart 2018 Zondag rustdag ik weet het. Alleen in de Tour is het op een maandag. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 3 maart 2018 Delen Geplaatst: 3 maart 2018 Ik kan me natuurlijk ook gaan verdiepen in de geschiedenis van de Tour. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 3 maart 2018 Delen Geplaatst: 3 maart 2018 Wie is de beste renner aller tijden? In de tour welteverstaan. En zonder doping uiteraard. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.