PHtH Geplaatst: 15 mei 2018 Delen Geplaatst: 15 mei 2018 Ik kan me verdiepen in de geschiedenis van de Tour. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 17 mei 2018 Delen Geplaatst: 17 mei 2018 De start van de Tour komt steeds dichterbij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 17 mei 2018 Delen Geplaatst: 17 mei 2018 Miss de Giro eens volgen ;-) Mooiere etappes met veel meer afwisseling en veel meer een man tegen man gevecht dan de Tour. Én Tom staat er heel goed voor. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 17 mei 2018 Delen Geplaatst: 17 mei 2018 Jezus ban phth en sluit dit topic. Quote Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 18 mei 2018 Delen Geplaatst: 18 mei 2018 Volgens mij heb ik te veel van de Giro gemist om hem niet nog goed te kunnen volgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 18 mei 2018 Delen Geplaatst: 18 mei 2018 Ik denk dat ik te veel van de Giro heb gemist. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 18 mei 2018 Delen Geplaatst: 18 mei 2018 Dus daarom kijk je niet? Morgen de Koninginnerit kerel, mooiste etappe vd Giro dit jaar! Yates zal poging wagen om Dumoulin op meer tijd te zetten, die elke dag beter in vorm is. Plus ik zie een Gesink of Oomen serieus als kanshebber op de etappezege. 20 jaar moeten wachten tot Nederlanders weer enige rol spelen in het peleton. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 18 mei 2018 Delen Geplaatst: 18 mei 2018 Ik heb er wel wat van gezien. Maar niet iedere etappe. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 19 mei 2018 Delen Geplaatst: 19 mei 2018 Ik ga vandaag naar Dierenpark Amersfoort. Dus ik kan vandaag wederom de Giro niet zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 19 mei 2018 Delen Geplaatst: 19 mei 2018 Goedemorgen Rebenga. Heb jij alles gezien van de Giro? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 19 mei 2018 Delen Geplaatst: 19 mei 2018 27 mei is de laatste etappe pas. Dus ik kan nog wel wat van de Giro zien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 20 mei 2018 Delen Geplaatst: 20 mei 2018 De meeste etappes wel ja. Koers van zaterdag was genieten, eindigend op de mythische Zoncolan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 20 mei 2018 Delen Geplaatst: 20 mei 2018 Goedenavond allemaal. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 20 mei 2018 Delen Geplaatst: 20 mei 2018 Ik heb vandaag weer niet naar de Giro gekeken. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 20 mei 2018 Delen Geplaatst: 20 mei 2018 >ban phtht Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 22 mei 2018 Delen Geplaatst: 22 mei 2018 Goedenavond Rebenga. Wat vond je van de etappe van vandaag? De 3de week van de Giro is begonnen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 24 mei 2018 Delen Geplaatst: 24 mei 2018 Wat gaat de tijd toch snel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 25 mei 2018 Delen Geplaatst: 25 mei 2018 Ik heb vandaag heel kort iets voor de Giro gezien. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reb3nga Geplaatst: 25 mei 2018 Delen Geplaatst: 25 mei 2018 Yates zakte volledig door het ijs vandaag. Hebben we 2.5 week op moeten wachten. Zo zuur voor Tom dat die cheater Froome vandaag zijn beste etappe rijdt. Deze man had nooit mogen starten. Kleine hoop dat Froome er morgen doorheen zakt, maar ik ben er bang voor :( Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 25 mei 2018 Delen Geplaatst: 25 mei 2018 Froome is nu de leider in het algemeen klassement van de Giro. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 26 mei 2018 Delen Geplaatst: 26 mei 2018 Heel de giro zou niet mogen starten dan. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 28 mei 2018 Delen Geplaatst: 28 mei 2018 De start van de Tour komt echt steeds dichterbij. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 28 mei 2018 Delen Geplaatst: 28 mei 2018 Ik heb de Giro niet gevolgd. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 28 mei 2018 Delen Geplaatst: 28 mei 2018 De Tour ga ik zeker volgen. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PHtH Geplaatst: 29 mei 2018 Delen Geplaatst: 29 mei 2018 Goedemiddag Rebenga. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.