Ga naar inhoud

Death Stranding


Reachit

Aanbevolen berichten

Ik heb 10 minuten van de kotaku review gezien waarin het een instant classis genoemt wordt. Nu hoop ik dat hij snel op de PC uitkomt.

3x.gif                                                                                                                                                               spacer.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

> Voor mij zijn de mooiste momenten wanneer je bruggen en voertuigen achterlaat voor anderen. Zo voelt het alsof je samen de wereld beter maakt. Ik was benieuwd wat je van dat element vond. Mee eens @RobertAugustDeMeijer Ook materialen en hulpmiddelen achterlaten in containers doe ik regelmatig. En altijd een like achterlaten waar nuttige dingen geplaatst zijn of waar je gewoon even een aanmoedigings sign krijgt op het juiste moment. Zit verdomd knap in elkaar allemaal. Heb ook echt de drang om anderen te helpen en likes te krijgen en te versturen. Had nooit gedacht dat ik dit gevoel zou hebben. Ik heb in real life niet eens Facebook of eender welke vorm van sociale media. Maar in deze game vind ik het fantastisch. Inderdaad dat gevoel van een groter geheel uit te maken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een stuk veel lopen knalt het einde van episode 3, 4 en het begin van 5 der even hard in! Top! Wel leuk ja, dat de likes nut hebben.. Maar heb niet het idee dat het hard nodig is. Heb hem op hard staan en denk dat ik het met wel minder likes ook prima gered had: want dat betreft zijn die rewards wel een beetje onzinnig toch? Het hele idee van de likes verzamelen en uitdelen vind ik verder wel gewoon echt heel leuk werken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...