Ga naar inhoud

Death Stranding


Reachit

Aanbevolen berichten

Vandaag Episode 4 gedaan, heilige poep wat was dat vet!!! De setting, het level op zich, Madsen is schitterend hier. Ook dat filmpje waarin te zien is hoe Fragile aan haar verwondingen komt. Pfffff, kippenvel van kop tot teen. Nu onderweg naar Mountain Knot City, wat een prachtige omgevingen. Kwam terroristen tegen die met scherp schoten, zitten blijkbaar niets in met een voidout of BT’s. En dan vergeet ik nog Mama met haar ‘baby’. ;-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Trouwens ook uitgespeeld inmiddels. 60 uur mee vermaakt. Technisch zou ik nog wel wat kritiek kunnen geven, maar aan de andere kant is dit gewoon de experience geweest van de PS4. Lastig. Neem zo bijvoorbeeld de bossbattles. Door de graphics, muziek, visuele storytelling en vooral art direction ga ik sommige niet snel vergeten. Maar aan de andere kant: Het zijn toch ook gewoon saaie kut bossbattles? Kwestie van stil blijven staan en R2 ingedrukt houden. En dan later kom je er achter dat veel bossbattles of Mads episodes toch vooral kopieer en plak werk zijn... Zo heb ik toch een beetje dubbele gevoelens over bepaalde elementen uit de game. Maar nogmaals, dit is alsnog DE ervaring die je deze generatie moet meemaken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Om te reageren, moet je eerst inloggen. Dit doe je door rechtsboven op inloggen te klikken.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...