Ga naar inhoud

CDAB 115 [CXV] De beste stuurlui worden gebanned

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Ik moet wel m'n excuses aanbieden aan de zwakzinnigen, het is niet netjes om ze met jou te vergelijken.

Ik keur deze handtekening goed.

Geplaatst:
Kan Roastednerd een ban krijgen? Hij promoot zogenaamd ''binge drinking'' en er komen kinderen hier.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Geplaatst:
Jas tevens ook want hij roemt zijn whiskey collectie alsof het iets is om trots op te zijn, terwijl we allemaal weten hoe schadelijk alcohol is en hoe beïnvloedbaar kinderen zijn.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Geplaatst:
Ik heb liever niet dat mijn kinderen beginnen met alcohol drinken nadat zij ''bier'' intypen op google en dan terechtkomen op deze website waar ze vervolgens zien dat het *cool* is, oké?!

Geplaatst:
Mijn homo-zoontje is zwakzinnig en hij vindt het allemaal prima, niet voor andere spreken aub.

Geplaatst:
Ik heb net kinderen gesproken en die vinden het allemaal prima, behalve Hans. Maar er is toch niemand die naar hem luistert.

Ik keur deze handtekening goed.

Geplaatst:
Ik zag net volgens mij jort in de Hoogvliet..

Geplaatst:
>Op een gegeven moment kwam er in de game een scène voor met een baby in een kribbetje wat overduidelijk een referentie was naar Fallout 4. (daar Gearbox verantwoordelijk was voor Fallout New Vegas) Ja Gearbox maakte FNV :'). Heb jij die trollen even flink geRelic'd! UHURUS'D BITCH!!!!
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.