Doornroosje Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 Middelburg heeft iets meer sfeer maar is ook niet je-van-het. Mijn persoonlijke mening. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 >Als Pu nou gewoon een maandelijkse column in de margriet, Libelle en Linda gaat verzorgen komt dat vast goed Ja want dat is de reden dat er zo weinig vrouwen hier zijn. Niet de verschrikkelijke users. (meen ik niet jongens, ik houd van ieder!!!!!) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 Haha ja! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 Doe de wiggle, ik ben de wiggleman. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 Goedemorgen @Jas!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 We hebben niet-jort toch!?!? :'( Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 Dat had ik niet mogen vergeten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 Wanneer ga je weer streamen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 Jeeej goedmaakseks! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 >Het wijffie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 Vanochtend was ik bijna op m'n werk gearriveerd en moest pokkelang wachten bij het kruispunt. Na 5 minuten wachten ben ik toch maar doorgereden. Wel erg gevaarlijk, want het weekend kwam er aan! GOEIEMORGEN! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 Goedemorgen Jas. Heftig hoor! Doe je wel voorzichtig? Groetjes Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 Heey Nyx! Maak je geen zorgen hoor, het zal niet zo'n vaart lopen. Overigens gaat het alweer beter met de wratjes van Bram, de salicylzuurzalf die je aanraadde werkte erg goed. Groetjes aan de kids! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 Koffie koffie lekker bakje koffie koffie jongens wie lust er een kop ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 Ja graag Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 Ben je naakt ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 De ene moment is er een plensbui en het andere moment schijnt het zonnetje. Gek weertje hier. “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 De ene moment is er een mod online en het andere zie je ze maanden niet. Gek forumpje hier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 Ik wil ook wel een kopje. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 >Lekker zeuren, toch? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 Het is wel afgekoeld in elk geval! :) Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 De vakantie is begonnen. Yippeekayeeeee fatherfuckers!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 Altijd Hans Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
AlCheMist Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 >Het is wel afgekoeld in elk geval! :) Dit vind ik dan wel weer erg grappig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
soldier24 Geplaatst: 10 augustus 2018 Delen Geplaatst: 10 augustus 2018 Dat zeker Jas “A Jedi uses the Force for knowledge and defense, never for attack.” – Master Yoda Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten