Ga naar inhoud

CDAB 115 [CXV] De beste stuurlui worden gebanned


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja inderdaad, ik, die er al 6 jaar ben en me nooit anders gedragen heb op deze site heb het ineens verpest ipv degene die mod werd *op precies het moment* dat het bergafwaarts begon te gaan :) We hebben nieuwe mods nodig, klaar. En jouw gezeik kan je ook voor je houden want in tegenstelling tot andere users die op zijn minst ook nog andere comments plaatsen behalve zeiken op mods (zelfs ik!! :-O ) zie ik jou alleen maar cynische verbitterde reacties plaatsen op mensen waarmee je het niet eens bent. Dus, zullen we weer even normaal doen? Geen "haha ja's" etc meer, zal ik ook niet meer op jou zeiken :)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

En @jas, het is gewoon waar wat Hans zegt. Lieve jongens of niet, waar zijn de mods de laatste week? Er wordt niet meer gecommuniceerd sinds mijn comment anderhalve week geleden, waar Orangemic goed op in ging etc. Maar vervolgens is er niks van gekomen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Jaah, stop ook meteen alle dikke mensen en alcoholisten erbij! Ja maar dikke mensen en alcoholisten geven je geen longk##£¥r, dus die vergelijking loopt spaak. En nee ik ben niet voor alle rokers afschieten aangezien ik zelf ook wel eens zondig, maar *just pointing out* zoals ze dat zo mooi zeggen in Engeland.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of een video van 10 jaar geleden met een 15-jarig joch uit de Bijlmer MAAR HET IS SCHANDALIG WANT MOMENTEEL ZIT IE IN DE GEVANGENIS.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://www.telegraaf.nl/nieuws/2389985/rappers-verheerlijken-misdaad-op-kanaal-bnn-vara Een artikel over criminelen bij het door de Publieke Omroep betaalde 101Barz schrijven en dan als argumenten youtube video's met Killer Kamal en rapper Steen van 10 jaar geleden erbij halen. Het treurige is dat andere media platformen dit overnemen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Community bestond al uit nog maar drie man en nu heeft één daarvan een permaban. Mods reageren niet. Hey alles goed?

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is het een beetje langs je heengegaan, maar een hoop van de leuke users waren al afgehaakt voor "de reorganisatie" toen ik mod werd. Dat was ook de hele reden waarom er werd gereorganiseerd werd. Als een aantal users stoïcijns vast blijven houden aan het gedrag waarmee het in de mods (en Wouters) ogen juist minder gezellig wordt op deze community, zelfs na waarschuwingen of bans, snap ik dat er meer users de hoop opgeven en vertrekken. Heeft misschien ook te maken dat dezelfde mensen de mods absoluut niet serieus nemen en als een klein kind juist gaan doen wat niet mag of de grens opzoeken. Overigens ben ik met je eens dat er meer mods nodig zijn, maar daar is ook een beetje effort van de community nodig, alleen maar zaniken, zeiken en dwarsliggen gaat niet meehelpen en dan komen we met nieuwe mods ook geen stap verder. (hoogstens een paar bans verder, maar dat lijkt me ook niet wenselijk). Overigens probeer je me al wekenlang zwart te maken en grapjes ten koste van mij te maken (daarnaast noem je me een nsb-er, arrogante lul, sneue hond en weet ik veel wat). Ik zie dat vrijbrief om irritant terug te doen en ook grapjes ten koste van jou te maken. Dan vind je het ineens niet meer leuk en wil je dat het stopt, misschien eens bij jezelf te raden gaan en de schuld van een uitstervende community op anderen afschuiven. Grapjes ten koste van anderen is toch juist hetgeen hoe je de community graag ziet en het graag wil behouden? Oeh deze kwam ik nog tegen in het reorganisatitopic, vond ik wel leuk om erbij te vernoemen. https://i.imgur.com/mIoCED8.png TLDR: Nietus, het is niet mijn schuld dat alle leuke mensen langzamerhand vertrekken.

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En NSB-er heb ik je nooit genoemd. Daarvoor ben ik ooit gewaarschuwd namelijk. Ooit, toen er nog mods waren en ik Ramon zo noemde.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mij mag je prima grapjes over mij maken, maar dit was gewoon niet waar. Dat is meer waarop ik reageerde.... wat mij betreft wens je me alle ziektes van de wereld toe... Ergo, wat kan de community voor "effort" doen om nieuwe mods te krijgen behalve dit? Noem de oplossing want ik zie m niet.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Overigens ben ik met je eens dat er meer mods nodig zijn, maar daar is ook een beetje effort van de community nodig, alleen maar zaniken, zeiken en dwarsliggen gaat niet meehelpen en dan komen we met nieuwe mods ook geen stap verder. (hoogstens een paar bans verder, maar dat lijkt me ook niet wenselijk). Er is zo veel *effort* vanuit de community... Lees de gewoon volwassen discussie die we vorige week met Orangemic voerden, waarin ook hij toegaf dat het idd wel wat genuanceerder ligt dan alleen maar klagen over en weer. Lees de comment van Ramon hieronder. Komt beide over als gezeik? Daarnaast, de users zijn niet veranderd, de regels zijn aangescherpt. En het jaar voordat de regels werden aangescherpt waren er geen mods, dus was de situatie een beetje zoals nu. Ik denk inderdaad dat het daar aan ligt, en niet per se aan de users die klagen over die veranderingen, want dat is een gevolg dáárvan.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...