Noatak Geplaatst: 7 augustus 2018 Delen Geplaatst: 7 augustus 2018 Hij werkt er al een tijdje niet meer maar z'n PU logo bleef, tot nu. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 7 augustus 2018 Delen Geplaatst: 7 augustus 2018 De activiteit kan trouwens wel teruggelopen zijn, toch zie ik best veel actieve rukkers hoor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 7 augustus 2018 Delen Geplaatst: 7 augustus 2018 OMGWTFBBQ wat doe je in China eigenlijk? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reachit Geplaatst: 7 augustus 2018 Delen Geplaatst: 7 augustus 2018 Een eerste stap naar een nieuwe site? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 8 augustus 2018 Delen Geplaatst: 8 augustus 2018 De nazi uithangen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noatak Geplaatst: 8 augustus 2018 Delen Geplaatst: 8 augustus 2018 Volgens mij iets met kunstmatige intelligentie, maar ik zou Discord na moeten gaan om het te bevestigen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 8 augustus 2018 Delen Geplaatst: 8 augustus 2018 ARE YOU RIDING?! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 8 augustus 2018 Delen Geplaatst: 8 augustus 2018 HELP! Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 8 augustus 2018 Delen Geplaatst: 8 augustus 2018 Ja. Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 8 augustus 2018 Delen Geplaatst: 8 augustus 2018 Na de zomer. Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 8 augustus 2018 Delen Geplaatst: 8 augustus 2018 >Ik ben naakt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
flyernk Geplaatst: 8 augustus 2018 Delen Geplaatst: 8 augustus 2018 Wat een gezelligheid hier! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 8 augustus 2018 Delen Geplaatst: 8 augustus 2018 Ik werk aan een chip voor cel-onderzoek (optogenetics). Helaas kan ik niet te veel details geven ivm een NDA die ik heb getekend. Het komt er in ieder geval op neer dat we cellen een chip in pompen waar individuele cellen van elkaar worden gescheiden. Daarna worden de cellen in de chip belicht met micro-leds en uitgelezen middels een aantal sensoren. Ik ben overigens sinds maandag weer in NL tot oktober. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 8 augustus 2018 Delen Geplaatst: 8 augustus 2018 Om even algemeen te reageren op de vraag om nieuwe mods (daarna graag verder in Arendjan's topic): Ik ben het er mee eens dat er meer moderators nodig zijn, al is het maar om te zorgen dat er (bijna) altijd iemand online is. Een nieuwe mod aanwijzen is echter niet zo makkelijk gezien er redelijk wat vertrouwen nodig is. Je kunt met mod-powers namelijk redelijk makkelijk de website vertiefen en er worden geen geen contracten of iets dergelijks getekend om dat te voorkomen. Sowieso hebben we bij voorkeur eerst een face-to-face meeting met de moderators en redactie alvorens we een nieuwe mod uitzoeken. Helaas bleek dat bijzonder lastig in te plannen het afgelopen jaar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 8 augustus 2018 Delen Geplaatst: 8 augustus 2018 Ik neem aan dat de redactie dit beslist, en niet de moderators zelf. Dus we kunnen gewoon de redactie benaderen toch ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
OMGWTFBBQ Geplaatst: 8 augustus 2018 Delen Geplaatst: 8 augustus 2018 Neh, is een gezamenlijke beslissing. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 8 augustus 2018 Delen Geplaatst: 8 augustus 2018 Is het ook een gezamenlijke beslissing om klanten permanent van de website te verbannen ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 8 augustus 2018 Delen Geplaatst: 8 augustus 2018 Ik vraag me af hoe de redactie hier tegenaan kijkt namelijk, zijn toch een soort van inkomsten voor hun. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 8 augustus 2018 Delen Geplaatst: 8 augustus 2018 Gewoon skypen. Scheelt al een hoop in de planning. Wat betreft het vertiefen van de website neem ik aan dat mensen die hier al jaren komen ook gemodereerd (hah!) Om gaan met de site als ze moderator zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 8 augustus 2018 Delen Geplaatst: 8 augustus 2018 Dat het zo makkelijk is om de site te vertiefen is natuurlijk weer een slecht puntje van zowel PU als de site zelf. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 8 augustus 2018 Delen Geplaatst: 8 augustus 2018 En het moet geen narcisme voeden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 8 augustus 2018 Delen Geplaatst: 8 augustus 2018 Volgorde. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 8 augustus 2018 Delen Geplaatst: 8 augustus 2018 Goedenavond allemaal!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 JE BENT ZELF GEZELLIG! :) Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 >De nazi uithangen Wow, helemaal zelf bedacht? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten