Ga naar inhoud

CDAB 115 [CXV] De beste stuurlui worden gebanned


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik werk aan een chip voor cel-onderzoek (optogenetics). Helaas kan ik niet te veel details geven ivm een NDA die ik heb getekend. Het komt er in ieder geval op neer dat we cellen een chip in pompen waar individuele cellen van elkaar worden gescheiden. Daarna worden de cellen in de chip belicht met micro-leds en uitgelezen middels een aantal sensoren. Ik ben overigens sinds maandag weer in NL tot oktober.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even algemeen te reageren op de vraag om nieuwe mods (daarna graag verder in Arendjan's topic): Ik ben het er mee eens dat er meer moderators nodig zijn, al is het maar om te zorgen dat er (bijna) altijd iemand online is. Een nieuwe mod aanwijzen is echter niet zo makkelijk gezien er redelijk wat vertrouwen nodig is. Je kunt met mod-powers namelijk redelijk makkelijk de website vertiefen en er worden geen geen contracten of iets dergelijks getekend om dat te voorkomen. Sowieso hebben we bij voorkeur eerst een face-to-face meeting met de moderators en redactie alvorens we een nieuwe mod uitzoeken. Helaas bleek dat bijzonder lastig in te plannen het afgelopen jaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...