Ga naar inhoud

CDAB 115 [CXV] De beste stuurlui worden gebanned


Batmanjepper

Aanbevolen berichten

Die comment ging namelijk duidelijk (zoals ik m begreep) over de schadelijke effecten van roken op anderen en niet over de maatschappelijke kosten (die daar natuurlijk wel een gevolg van zijn)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het ging om elkaar dood roken, als in rook dat in een overdekte ruimte niet weg kan..? Maar oké Jas, ik ben idd niet intelligent genoeg voor jou :)

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een NSB-er en fout in de oorlog is een wereld van verschil. Overigens doel ik op dat nieuwe mods niet helpen als sommigen uit de community alleen maar de taak van de mod zo onmogelijk mogelijk proberen te maken. Eigenlijk doel ik dus op een beetje minder effort ;). Erg goed dat je over de details valt van m'n post!

Ik keur deze handtekening goed.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja soms moet je dingen uitleggen om te voorkomen dat je totaal langs elkaar heenpraat en de ander dan maar dom noemt. Ten minste iemand probeert het.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laatste maanden iig niet bij mods de grenzen opgezocht, dat deed ik bij jou voor het laatst. Probeer nu gewoon simpelweg de discussie aan te gaan. Kijk even in de vorige CdAB, er zijn genoeg mensen die best wel wat "effort" erin stoppen en niet alleen zaniken. Het hele idee is juist dat nieuwe mods actief zijn, én deel van de community. Enzevil bijv was een perfecte mod. Ik vind Soldier24, Orangemic en OMGWTFBBQ prima, al jaren. De betere mods hoor. Maar momenteel zijn ze er nogal weinig. Zouden zij er meer zijn, óf nieuwe mods, dan zou het denk ik opgelost zijn. Dat van die NSB-er heb ik er even na gestuurd om het luchtig te houden. We worden het toch niet met elkaar eens dus dacht even mierenneuken kan wel. Niet heel erg serieus bedoeld.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Als een aantal users stoïcijns vast blijven houden aan het gedrag waarmee het in de mods (en Wouters) ogen juist minder gezellig wordt op deze community, zelfs na waarschuwingen of bans, snap ik dat er meer users de hoop opgeven en vertrekken. Dan zouden die users die vertrokken zijn dat wel tegen die users gezegd hebben toch? Ik heb in ieder geval nog geen user gezien die zei: " Arendjan ik kom niet meer op pu.nl vanwege jou" oid. Alles wat ik heb gezien is users die weggaan vanwege modbeleid. En dan vervolgens op bruinepoep posten dat de mods hier zo kut zijn. Maar het zal wel aan mij liggen.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

>Heeft misschien ook te maken dat dezelfde mensen de mods absoluut niet serieus nemen en als een klein kind juist gaan doen wat niet mag of de grens opzoeken. Ben ik het mee eens ja. En een stuk minder mensen stellen zich kinderachtig op tegen deze mods dan bijv tegen jou. Dat ligt gewoon aan de persoon in kwestie. Soldier24 bijvoorbeeld neemt men altijd serieus, BBQ ook wel op grapjes na. Ik ben in ieder geval altijd op zijn waarschuwingen ingegaan. Ben wel eens zeer kinderachtig soms ja maar na een PM van OMG dimde ik wel altijd. Bij jou niet per se en geen idee waar dat aan ligt. Het ligt er ook aan puur hoe je als mod overkomt wat voor reactie je krijgt, want wij zijn nou eenmaal debieltjes. Maar dat zijn inderdasd problemen die opgelost moete worden dus laten wij elkaar omarmen Jas.

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is effort genoeg van users. Er zijn vaak genoeg mensen geweest die zich aangeboden hebben om mod te worden. Ramon, Roastednerd, Blahblah, ikzelf. Nu snap ik dat iemand zoals ik geen geschikte kandidaat lijk voor het moderatorschap dus ik begrijp dat daar dan niet op gereageerd wordt. Maar de mensen die zich hiervoor opstellen, doen dat wel met een oprechte intentie, en daar wordt niet op gereageerd. Ik denk ook dat heel veel frustratie van de users erin zit dat de site gewoon kut werkt en een loze belofte dat het na een bepaalde zomer gefixed zou worden maakt het niet beter. Tuurlijk is dit een situatie die bij reshift ligt en er moet geroeid worden met de riemen die men heeft maar hang dan geen lulverhaal op en ben er transparant over. Nu spuug je de users basicly in het gezicht. Dan heb je nog de huidige mods, waarvan in mijn ogen een deel gewoon onbelwaam is. Het zijn altijd dezelfde mods waarover men ligt te zeiken, en dezelfde mods waar men geen slecht woord over rept. Dat is toch ook geen toeval. Soldier24, en vroagah Jas, Labbers en Enzio hadden weinig mensen iets slechts over te zeggen ondanks dat ook zij meerdere bans uitdeelden. Maar ze waren hierin wel transparant en consequent. Ondertussen heb je Shadowfly die er nooit is tenzij het is om iets van zijn vrouw te promoten. Orangemic die er bijna niet is en niet transparant is bij zijn bans, en bbq, die inconsequent banned en bij zijn bans ook altijd even een PM met een sneer erbij plaatst. Niet professioneel en daar trigger je mensen niet mee het gedrag aan te passen. Je bent dan eerder geneigd bij bbq dan de grens op te zoeken en te sarren nadat je na een week terug komt. Ook dit is al meerdere malen gezegd. En al jaren. Ondertussen zijn de mensen die de taak naar mening van de meerderheid van de users goed uitvoeren weg en blijven de mods waar steeds kritiek op is. Ik roep dit ook niet omdat ik deze personen niet mag. Ik ben gewoon oprecht van mening dat ze niet geschikt zijn voor de functie, en denk dat ze er zelf ook meer plezier aan beleven als er niet altijd op ze gezeikt wordt door andere figuren zoals ik. En tuurlijk ligt er een deel bij de users zelf. Bekende rukkers zoals ik zoeken de grens op. Maar dit is ook het landschap wat je zelf creeërt. Kijk maar eens naar hoe ik deed toen ik net op de community begon te posten en vergelijk het met nu. Heeft het te maken met hoe users op je reageren? Zeker. Maar het heeft ook te maken met dingen die users met *efforts* aankaarten en waar geen kut aan veranderd. Gevolg is dat het gewoon nagenoeg niet leuk meer is. Als ik 3 jaar geleden een permaban zou krijgen had ik dat jammer gevonden, nu interesseert me dat geen zak meer. Simpelweg omdat er nu weinig te missen valt bij een permaban. Het heeft geen zak met effort te maken. Het heeft te maken met stoïcijns blijven vasthouden aan dingen die al jaren niet werken.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik pleit voor een roulatiesysteem. Ieder jaar of 2 jaar andere mods. Omdat anders de macht naar het hoofd gaat stijgen bij sommigen. Klinkt debiel maar ik denk wel dat dat oprecht zo is. Als je jaren mod bent kun je niet meer met een frisse blik kijken. 2 jaar mod, dan een jaar niet, en dan weer als een andere wegvalt terugkomen met een frisse blik van het jaar pauze.
Link naar reactie
Delen op andere sites

"Zoals het hoort ja" was dus een reactie op >Tevens doen we daar niet zo heel moeilijk over onzinnige meuk waar mensen door op hun teentjes getrapt zijn. Maar deze site he..

''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.''

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

  • Wie is er online

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...