Jas Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Goedemorgen lieve kinderen! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Goedemorgen Jas! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Hoi! Hopelijk heb je geen warme billen meer, althans niet onaangenaam warme billen. (Ctrl+Alt+Hans) Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Ach jong, bij jou zijn die knoppen op je toetsenbord ook aardig versleten anders. Creatieveling dat je bent Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 >Sterker nog: ik denk dat er meer te verbeteren valt aan de back-end dan aan de front-end. Niks verbeteren, gewoon compleet opnieuw bouwen die troep. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 [7 tips om een reiziger te zijn in plaats van een toerist](https://speld.nl/2018/08/07/7-tips-om-een-reiziger-te-zijn-plaats-van-een-toerist/) Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Dan doe ik een keer lief, dan krijg ik meteen naar m'n hoofd geslingerd dat ik vaak knopjes op m'n toetsenbord indruk. Ik vind het heel gemeen! MODS!!!!! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Jas is liev <3 Heb geen warme billen meer, thnx! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Ik kan soms weken wegblijven en als ik terugkom gaat het dan nog steeds over: 1: nieuwe mods 2: dezelfde users die we minachten 3: deze tyfushoerentering website Kom jongens verras mij eens met wat nieuws! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Heb wel wat magere kwark in de aanbieding! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Doornroosje Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Verrassend. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Hee Jas! Zijn wij vrienden? ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Hee quinzie alles goed met mij wel hoor graag van je gr ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Kutje ik moet hier dus ook nog heen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Met het wijffie in Vlissingen geweest. Hoezo is deze stad zo bekend dit is echt de lelijkste boulevard waar mijn voeten zich ooit hebben mogen begeven. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Er moeten gewoon vaker chickies op deze site komen, dan komt 't allemaal weer goed. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 [Kotsen in Zeeland](https://youtu.be/31hpJap4n20) Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Als Pu nou gewoon een maandelijkse column in de margriet, Libelle en Linda gaat verzorgen komt dat vast goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Jas waarom ben je ineens zo aardig ? Waar zitten de adders ?!?!?! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 [Doe hier de test!](https://www.lentis.nl/probleem/paranoide-persoonlijkheidsstoornis/paranoide-persoonlijkheidsstoornis-test/) Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GameGuy Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 >Op basis van de antwoorden die je hebt gegeven zijn er geen aanwijzingen voor een psychische aandoening. Ook geef je aan weinig of geen hinder te ondervinden in je dagelijks functioneren. Ik zit veilig! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Hey! Even lief doen tegen Doornroosje! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Wat een weertje lijkt wel herfst Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Hallo? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimk Geplaatst: 9 augustus 2018 Delen Geplaatst: 9 augustus 2018 Wat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten