Hans--Kazan Geplaatst: 2 september 2018 Delen Geplaatst: 2 september 2018 Mods kan EarlyGamer een ban krijgen voor zijn opmerking in het Deaths Gambit topic ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 2 september 2018 Delen Geplaatst: 2 september 2018 Voor de dokter Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mindless Geplaatst: 2 september 2018 Delen Geplaatst: 2 september 2018 Nahh, we weten allemaal dat Early onder de zelfde categorie valt als PHtH. Die krijgen een speciale behandeling en geen ban. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 Waarom krijgt EarlyGamer geen ban voor "je moeder" grappen en worden andere users zonder pardon naar Robben eiland gestuurd ? laat het weten in de comments Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 Iets met een agent en geen licht. Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DunneDraak Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 Arend Jan ik wil graag een afspraak inplannen met dokter Herman Hier had uw advertentie kunnen staan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 Dit is een foto van Anton van der Waals, hij was een verrader. https://i2.wp.com/vandaagindegeschiedenis.nl/wp-content/uploads-pvandag1/2013/01/anton-van-der-waals560.jpg?ssl=1 Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 >maar ja, het is waarschijnlijk wat Ricky hieronder al schreef anders zou die op zijn minst al een waarschuwing hebben gekregen. Zelfs ik heb er wel een paar gekregen in de afgelopen jaren. Uit zeer betrouwbare bron heb ik vernomen dat de ban incoming is. Early mag even afkoelen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 Waarom denk je dat Uhurus hier nog post na een permaban. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 Volgende keer in het hot foto topic graag! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 Aldus de grootste verrader van het land. Maar inderdaad, BAN off topic!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 >Volgende keer in het hot foto topic graag! *LABBERS BREAK* Ik wil hier alleen foto's van jezelf zien. Voor andere foto's hebben we hele mooie andere topics. (K) */LABBERS BREAK* Ooooh, aanzetten tot het ondermijnen van Labbers' gezag! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 >Wat je zegt ben je zelf. Maar inderdaad, BAN off topic!! Waar bemoei jij je eigenlijk mee, heb je het niet druk genoeg met zeuren om bans en het overvloedig benoemen van specifieke ledematen? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 Haha ja! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 >Lekker de community om zeep trollen toch? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 >Het zijn onverwoestbare bandjes. :) Ik zou dit graag willen testen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 Nee hoor, als dit spam is was Hans allang gebanned. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 Haha ja! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 Beetje mijn grapje om zeep helpen met jullie beef. Bah. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 FREEKOTTER!!!! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 Waarom heeft Hans--Kazan een ban? Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 Nee Jas, ik ben 1 van de steunpilaren van deze community. Ik zie dat het je diep zit, maar je voegt niets toe dan spam. Helaas zal hier een ban voor volgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 Ik wil handjes zien!!!! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 Haha ja! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 3 september 2018 Delen Geplaatst: 3 september 2018 Ga je mee naar pagina 2!??? jaaa haha handjes!! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten