Hans--Kazan Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Gefeliciteerd met sinds gisteravond officieel bestuurder van de studentenvakbond. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roastednerd Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Dankjewel Hans. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Feliciteer mij ook. Ik was vanochtend bijna 4e in de rij bij de Jumbo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Locomotief. Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Groene aardappel. Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Paarse boomstam. Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Enzevil Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Versleten spaarvarken. Welcome to my world. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cyber-Danny Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Jeetje, hoop niet dat de spanning je te veel was. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 >Ah, leuk man. Hoe gaat het je af? Ben inmiddels gepromoveerd tot love doctor. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Bijna wel, wou de camera beelden terug zien of ik echt niet de 4e was. Maar mocht niet. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Kunnen we niet een soort Katan systeem op pu.nl introduceren? Dat we een soort ruilhandel systeem gaan bezigen. Ik zou bijvoorbeeld graag Jas en Hans inruilen voor een Kotter. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Grapje hoor Hans. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Geweldig idee!! Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Wel jammer dat we in dat geval jou hoogstens voor een djiggie in kunnen ruilen. Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 >Feliciteer mij. Ik ben sinds gisteravond officieel bestuurder van de studentenvakbond. Van harte! Van de landelijke? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jas Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Grapje hoor Hans. ;) Ik keur deze handtekening goed. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Goedemiddag Team Relic! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hans--Kazan Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Hebben jullie nog iets leuks gedaan vandaag jongens ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Heb al gekeken. Kon z'n naam niet in de landelijke en ook niet in de Delfse vinden. Inderdaad Roastednerd: gefeliciteerd! Met een leugen.. ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Arendjan Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Je hebt zo te zien lang nagedacht over die tweede en derde reactie, want meen me te herinneren dat er voor lange tijd maar 1 reactie was. Schoot je alsnog een *grappige comeback* te binnen? ;-) ''Dit gedrag moet toch zeker niet kunnen. Ikzelf scheld niemand uit en verwacht dat het gedrag van arendban niet ongestraft wordt. Walgelijk gewoon dat dit zomaar kan.'' Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Batmanjepper Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Wat doet iedereen maar naar tegen Jas. Doe eens relaxed jongens! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Moet zwerfster zijn, vrouwen kunnen net zo goed niks in hun leven bereiken als mannen. Yeah feminisme. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Haha, ja Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Joost-013 Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 De Jumbo tegenover de deur heeft een nieuwe daklozenkrant zwerver, ben benieuwd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
1UP Geplaatst: 6 september 2018 Delen Geplaatst: 6 september 2018 Hahah, had het ook opgezocht. Waarom lieg je tegen ons Jasper? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten